۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین درودگر; نباید برای فوتسال قوانین دست و پاگیر تصویب شود/قرارداد والیبالیست‌ها میلیاردی است و فوتسالیست‌ها میلیونی!
کد خبر: ۳۰۹۸۳۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

درودگر; نباید برای فوتسال قوانین دست و پاگیر تصویب شود/قرارداد والیبالیست‌ها میلیاردی است و فوتسالیست‌ها میلیونی!

رئیس بازاریابی سازمان لیگ فوتبال گفت: زمانی دستمزد فوتسالیست‌ها از والیبالیست‌ها بیشتر بود اما حالا قرارداد بازیکنان والیبال میلیاردی است و فوتسالی‌ها قراردادشان به ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان هم نمی‌رسد.

درودگر; نباید برای فوتسال قوانین دست و پاگیر تصویب شود/قرارداد والیبالیست‌ها میلیاردی است و فوتسالیست‌ها میلیونی!

صادق درودگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین در رابطه با آخرین وضعیت کمیته بازاریابی سازمان لیگ فوتبال گفت: خوشبختانه بعد از تصویب فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه امور بازاریابی برعهده سازمان لیگ باشد، تا به امروز تصمیمات خوبی در این سازمان گرفته شده است و همچنین  ما در سایت فدراسیون فوتبال ،سازمان لیگ  و 3 روزنامه کثیرالنتشار اطلاع رسانی کردیم  و از شرکتهای که علاقمند هستند در مناقصات تبلیغاتی سازمان لیگ  شرکت کنند خواستیم که در صورتی که توانایی دارند می توانند جهت این موضوع اعلام آمادگی کنند.

رئیس کمیته بازار یابی سازمان لیگ فوتبال گفت: این موضوع را یادآور شوم این بار برخلاف همیشه موضوع  تبلیغاتی سازمان لیگ به مناقصه گذاشته می شود و این شرکت‌ها باید کم‌ترین رقم پیشنهادی خود و همچنین اهلیت و توانایی خود را اعلام کنند. که  در حال حاظر مجموعا 7 شرکت اعلام آمادگی کردند و  طبق بررسی صورت گرفته از این تعداد 3 شرکت شرایط و توانایی لازم را دارند.

درودگر در ادمه افزود: در حال حاضر کلیه مقرارت و شرایطی که یک شرکت لازم دارد در مناقصه شرکت کند را آماده کردیم و انشالله قرار است در جلسه  نهایی که روز شنبه برگزار می شود این موضوع بررسی و روز یکشنبه فراخوان نهایی را اعلام کنیم. هر شرکتی که آمادگی و توانایی لازم را دارد می تواند  در این مناقصه شرکت کند طبق تصمیماتی که گرفته شده قرار است برای بازگشایی پاکتها شرایطی در نظر بگیریم که بازگشایی پاکتها قانونی و با حضور نمایندگان شرکتها، وزارت ورزش ،فدراسیون فوتبال و حراست صورت گیرد. که خدای ناکرده هیچ شائبه‌ای در آینده  پیش نیاید.

درودگر در مورد قانون لژیونر شدن بازیکنان فوتسال که باید تا قبل از شروع لیگ ایران در باشگاه خود حضور داشته باشند،گفت: در فوتسال باید قوانینی را وضع کنیم که باعث رشد و توسعه این رشته شود به این دلیل که باشگاه‌های ما از لحاظ مالی ضعیف هستند و سرمایه‌گذاری در فوتسال کم است و متأسفانه باشگاه‌های ما به دلیل وضعیت مالی بدی که وجود دارد یکی یکی از فوتسال خداحافظی می‌کنند و بازیکنان ما آنچه را که حقشان است را به دست نمی آورند. من یادم هست یک زمان در تام ایران خودرو بازیکنان فوتسال قراردادی حدود ۷۰-۸۰ میلیون تومان بود که در آن زمان والیبالیست‌های ملی پوش قرارداشان  ۳۰ الی 40میلیون تومان بوده است. در حال حاضر همه چیز برعکس شده در والیبال قراردادها افزایش و چیزی حدود یک ملیارد است و بازیکنان فوتسال قراردادشان به ۱۰۰ میلیون یا ۱۵۰ میلیون نمی‌رسد.

 رییس سابق کمیته فوتسال گفت: یکی دو مورد استثنا در فوتسال وجود دارد شاید یک بازیکنی  بتواند درآمد بیشتری نسبت به سایر بازیکنان داشته باشد البته این موضوع (لژیونر) با حمایت و رضایت باشگاه است ما نباید قانونی را که باید از سال 2019 اجرایی شود را از همین الان پیش دستی و اجرا کنیم. این موضوع زیبا نیست ما باید به شرایط و کیفیت فوتسال خودمان نگاه کنیم و به آن اهمیت دهیم و الان وقت مناسبی نیست که بخواهیم این قانون را اجرایی کنیم.

نائب ریس سابق کمیته فوتسال آسیا گفت: ما  اول باید بتوانیم انگیزه را در بین جوانان و نوجوانان افزایش دهیم نه اینکه با قوانین دست و پا گیر جلوی پیشرفت آنها و فوتسال را بگیریم. زمانی حضور بانوان در فوتسال کم بود اما الان می‌بینیم حضور آنان بسیار زیاد شده است. شما ببینید فوتبال ساحلی چه زیبا و با برنامه در حال اجرا شدن است و در مقابل فوتسال قرار گرفته است اما فوتسال برعکس شده و هر روز به عقب تر می رود.این موضوع  زیبا نیست و  فوتسال باید راه خودش را طی کند تا به مقصد برسد و نه اینکه بخواهیم هر دقیقه قوانین سخت‌تر و دست و پاگیر را برایش اجرا کنیم.

رئیس بازاریابی سازمان لیگ فوتبال همچنین در مورد حق پخش و مشکلاتی که سازمان صداوسیما با سازمان لیگ داشت، گفت: خدا را شکر در حال حاضر توافقاتی انجام شده و ان‌شاءالله طبق هماهنگی‌هایی که صورت گرفته قرار است این موضوع بعد از مسابقات جام جهانی به طور جدی پیگیری شود و قرار است جلسه‌ و مکاتباتی به صورت جدی با صداوسیما داشته باشیم.موضوع حق پخش قانونی است که فیفا ارائه کرده و مسئولین  باید این موضوع را جدی بگیرند و کاری نکنیم که به منافع ملی آسیب برسد. حق پخش یکی از الزامات فیفا است که باید فدراسیون کشورها آن را رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان