۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ناکامی بزرگ دیگر برای صهیونیست‌ها؛ دیدار آرژانتین با رژیم اشغالگر قدس لغو شد
کد خبر: ۳۰۹۷۸۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ناکامی بزرگ دیگر برای صهیونیست‌ها؛ دیدار آرژانتین با رژیم اشغالگر قدس لغو شد

با فشارها و اعترضات شدید فلسطینی ها و فعالان حقوق بشر یک ناکامی بزرگ دیگر برای رژیم اشغالگر قدس رقم خورد و بازی تیم ملی آرژانتین با صهیونیست ها در خاک فلسطین اشغالی لغو شد.

ناکامی بزرگ دیگر برای صهیونیست‌ها؛ دیدار آرژانتین با رژیم اشغالگر قدس لغو شد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، جنش موسوم به «تحریم همه جانبه علیه رژیم اشغالگر قدس» خبر داد که با فشارها و اعتراضات اخیری که از سوی فعالان حقوق بشر و فدراسیون فوتبال فلسطین انجام گرفت، دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال آرژانتین با رژیم صهیونسیتی در خاک فلسطین اشغالی لغو شده است.

پیش از این فعالان حقوق بشر و فدراسیون فوتبال فلسطین برای آرژانتین و لیونل مسی، کاپیتان آلبی سلسته خط و نشان کشیده بودند و این بازی را ناقض حقوق بشر و به نوعی سرپوش گذاشتن بر جنایات های اخیر و ۷۰ سال گذشته این رژیم غاصب می دانستند.

رئیس فدراسیون فوتبال فلسطین چند روز پیش اعلام کرده بود که اگر این بازی برگزار شود از مسلمانان دنیا و عرب ها درخواست دارد  تا پیراهن مسی و تیم ملی آرژانتین را به آتش بکشند.

این دیدار تدارکاتی با مداخله مستقیم نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس تدارک دیده شده بود و صهیونیست‌ها برای رضایت فدراسیون آرژانتین بنا به گزارش‌ها ۱۰ میلیون دلار هزینه کرده بود.

این دیدار قرار بود به مناسبت ۷۰ سالگی این رژیم منحوس برگزار شد که با فشارهای فلسطینی‌ها لغو شد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان