۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
کد خبر: ۳۰۹۵۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۴ ساعت: ۱۳:۵۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس پلیس راه استان قزوین خبرداد:

ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

 ترافیک نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی قزوین
سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ضمن تسلیت به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اظهار کرد: با توجه به تعطیلات هم اکنون ما شاهد ترافیک نیمه سنگین ولی پرحجم در لاین شمالی "آزاد راه "کرج به قزوین "، آزاد راه "قزوین- رشت" و"قزوین به زنجان" هستیم.

️ وی با اشاره به اینکه حدفاصل کوهین _ لوشان حجم ترافیک سنگین است، افزود: وضعیت ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استانی عادی و روان است.

رئیس پلیس راه استان قزوین تاکید کرد: از رانندگان گرامی درخواست می‌کنیم از عجله و شتاب در رانندگی برای رسیدن به مقصد پرهیز و با توجه به حجم بالای خودرو در جاده ها فاصله طولی را رعایت و از تغییر مسیر ناگهانی در آزاد راه خودداری کنند.

بیگلری با اشاره به اینکه پلیس راه بدون اغماض با رانندگان متخلف برخورد خواهد کرد از کلیه رانندگان درخواست کرد: ضمن همکاری با پلیس راه در طول مسیر سفر و رعایت قوانین و مقرارت راهنمایی و رانندگی، در زمان خستگی و خواب آلودگی با هدایت خودرو به پارکینگ و استراحت کافی به سفر خود ادامه داده و از پارک کردن خودرو در لاین اضطرار آزادراه‌ها به جد خودداری کنید.

وی در پایان افزود: از استان قزوین ۲۶ دستگاه اتوبوس نیز به منظور شرکت در بیست و نهمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) عازم تهران می‌شوند که پلیس راه استان آنان را همراهی می‌کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان