۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین عده‌ای در لباس روشنفکری به‌دنبال کمرنگ‌کردن مواضع امام(ره) هستند/امام خمینی حامی اصلی فلسطین بود
کد خبر: ۳۰۹۵۸۴ نویسنده: حجت الاسلام علی قابل تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۴ ساعت: ۱۳:۲۴ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه موقت قزوین:

عده‌ای در لباس روشنفکری به‌دنبال کمرنگ‌کردن مواضع امام(ره) هستند/امام خمینی حامی اصلی فلسطین بود

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه شاهد حرکت‌هایی برای کمرنگ کردن مواضع امام هستیم، گفت: این اقدام در قالب روشنفکری رخ نشان می‌دهد و در نوشته‌ها اظهارات این افراد مشخص است.

عده‌ای در لباس روشنفکری به‌دنبال کمرنگ‌کردن مواضع امام(ره) هستند/امام خمینی حامی اصلی فلسطین بود
حجت الاسلام علی قابل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین با اشاره به سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام راحل احیاگر اسلام در عصر یخبندان تفکر دینی بود و آرمانهای ایشان همان آرمان‌های اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: تجلی تمام صفات برجسته ایمه اطهار(ع) به نحوی در وجود امام راحل تجلی کرد و مردم عاشق امام شدند.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه شاهد حرکت‌هایی برای کمرنگ کردن مواضع امام هستیم، اضافه کرد: این اقدام در قالب روشنفکری رخ نشان می‌دهد و در نوشته‌ها اظهارات این افراد مشخص است.

وی یکی از مواضع امام راحل را مبارزه با استکبار و بحث ایستادگی در برابر آمریکا دانست و ابراز کرد: امام همواره توصیه داشت هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید؛ بنابراین مکتب عزت امام یکی از حالت‌هایی است که همواره باید حفظ شود.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی قزوین تصریح کرد: یکی از تغییراتی که با نفوذی موریانه ای به فرهنگ امام لطمه می‌زند، فرهنگ اباحی‌گری غربی است و ما را به سازش با ملت‌ها دعوت می‌کند و می‌گوید اگر امروز امام بود صحبت‌های سابق را نداشت و ما نباید منزوی شویم.

قابل با اشاره به اینکه یکی از القائاتی که امروز تبلیغ می‌شود بحث کمک به فلسطین است، گفت: امام راحل مقابل این جریان با صلابت ایستاد و فرمود صهیونیست یک غده سرطانی است که باید از بین برود.

عده ای از جایگاه و اسم امام(ره)؛ به دنبال کسب قدرت هستند
وی با اشاره به تلاش برخی برای تحریف حرکت‌های امام عنوان کرد: برخی از راحت طلبان سعی دارند وقتی نمی‌توانند جایگاه خود را بالا ببرند جایگاه شخصیت‌هایی مانند امام راحل را پایین بیاورند.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: این قدرت طلبان نمی‌توانند از خواسته‌های نفسانی خود دست بردارند؛ بنابراین سعی می‌کنند حرکت‌های امام را توجیه کنند.

قابل اضافه کرد: در طول انقلاب شاهد بودیم برخی از تفکر انقلابی خود عقبگرد داشتند یا تحت عنوان ریزش‌ها سخنان زیادی مطرح شد و اینها همان جمعی هستند که از غافله عقب ماندند یا آن جایگاه را درک نکرده و با خواهش‌های نفسانی خود این اصول روشن را سازگار نمی‌بینند.

وی ادامه داد: این افراد تلاش می‌کنند از این جایگاه، منصبی برای خود داشته باشند و در عین حال کار خودشان را هم از حالت قبح خارج کنند.

رئیس شورای تبلیغات اسلامی قزوین با بیان اینکه نسلی که امام را ندیدند اسلام را می‌بینند، ابراز کرد: تاکید ضروری امام حفظ اسلام بود و خود را فدایی اسلام می‌دانست.

امام جمعه منوقت قزوین گفت: بحمدالله هنوز شخصیت‌هایی از جمله رهبر معظم انقلاب و شاگردان امام راحل هستند که افکار امام را در جامعه ترویج می‌دهند و جوانان با دقت در عملکرد آنان می‌توانند به سیره امام راحل پی ببرند.
انتهای پیام/۴۰۰۱

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان