۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین مردم و مددجویان بهزیستی مراقب افراد کلاهبردار و سودجو باشند
کد خبر: ۳۰۹۵۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۴ ساعت: ۱۲:۵۲ ↗ لینک کوتاه

مسئول حراست بهزیستی استان قزوین:

مردم و مددجویان بهزیستی مراقب افراد کلاهبردار و سودجو باشند

مسئول حراست بهزیستی استان قزوین گفت: جامعه هدف سازمان و همچنین همشهریان، قبل از هرگونه تعامل با افراد مراجع، هویت آنها را احراز کرده و پس از حصول اطمینان همکاری نمایند.

مردم و مددجویان بهزیستی مراقب افراد کلاهبردار و سودجو باشند
امیر امین‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: بعضاً مشاهده میشود افرادی با انتساب جعلی خود به بهزیستی، ضمن تماس با جامعه هدف سازمان قصد سودجویی، کلاهبرداری و یا اخاذی تحت عناوین ارائه خدمات مختلف اعم از اخذ وام، کمک‌های مختلف مالی و غیره را از مددجویان داشته‌اند.

مسئول حراست بهزیستی استان از جامعه هدف سازمان و همچنین همشهریان درخواست کرد ضمن حفظ هوشیاری خود، قبل از هرگونه تعامل با افراد مراجع، هویت آنها را احراز نموده و پس از حصول اطمینان با آنها همکاری نمایند.

وی عنوان کرد: با توجه به تکرار سوء استفاده از عنوان سازمان بهزیستی توسط برخی اشخاص و در پیش رو بودن عید سعید فطر و جمع آوری زکات فطریه توسط بهزیستی، این سازمان صندوق‌های جمع‌آوری خود را در اماکن و معابر نصب خواهد کرد و همشهریان با دقت نظر به هویت ناظران صندوق می‌توانند زکات فطریه خود را در داخل صندوق بیندازند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: همشهریان و جامعه هدف سازمان در صورت مشاهده هرگونه اقدام مشابه مذکور، ضمن عدم مساعدت، سریعا مراتب را به نیروی انتظامی و یا دفتر حراست بهزیستی استان به شماره 33228151 028 اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان