۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین امام خمینی(ره) باعث بیداری اسلامی در جهان شد
کد خبر: ۳۰۹۴۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۳ ساعت: ۱۵:۱۱ ↗ لینک کوتاه

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین:

امام خمینی(ره) باعث بیداری اسلامی در جهان شد

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: آرمان‌های امام و انقلاب، حمایت از مستضعفان جهان، مبارزه با استکبار، عدالت و آزادی به معنای واقعی، مبارزه با صهیونیست جهانی بود که امام (ره) همه عمر خود را در برای تحقق و اعتلای این آرمان‌ها تلاش کردند.

امام خمینی(ره) باعث بیداری اسلامی در جهان شد
مهدی صادق پور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین  با تسلیت رحلت جانگداز امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با اعتقاد به خدا و با همراهی مردم در مخالفتی صریح با جبهه‌ی مستبدان داخلی و قلدران بین المللی و مستکبران در قیام شور‌انگیز 15خرداد، انقلابی بر پایه‌ی معنویت و خرد ورزی را بنیان نهاد.

وی افزود: چهاردهم خردادماه یادآور اندوه ارتحال بزرگ‌مردی است که با اعتماد به قدرت پروردگار و باور قلبی به نصرت الهی و اتکا به آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) نهضتی را رهبری کرد که اکنون فروغ و نورانیت آن حرکت، امید بخش تمام مستضعفان و محرومان جهان است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین با بیان اینکه امام خمینی ره اسلام ناب محمدی را احیاء و به جهان صادر کرد، گفت: امام راحل در طول عمر پرخیر و برکت خود دین اسلام را در ایران احیاء و این کشور را به یک ام القرای جهان اسلام تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل باعث بیداری اسلامی در جهان شد، افزود: ساده زیستی، توکل، صبر، زهد و تقوی از ویژگی‌های بارز شخصیت امام راحل بود و آثار و برکات انقلاب اسلامی که به دست امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد در کشورهای اسلامی و ملت‌های آزادی خواه جهان ظهور کرد.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه امام سجاد بیان کرد: آرمان‌های امام و انقلاب، حمایت از مستضعفان جهان، مبارزه با استکبار، عدالت و آزادی به معنای واقعی، مبارزه با صهیونیست جهانی بود که امام (ره) همه عمر خود را در برای تحقق و اعتلای این آرمان‌ها تلاش کردند.

اصول مکتب امام کمک به محرومان بود
وی تاکید کرد: امروز بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی و چهلمین سالروز پیروزی انقلاب را شاهد هستیم و با افتخار با امامان میثاق می‌بندیم و برای تحقق این آرمان‌ها تا پای جان برای این راه و آرمان‌ها می‌ایستیم، یک مجاهد، یک دلسوز و یک بسیجی قطعا دغدغه آرمان‌های امام و انقلاب را دارد و تا تحقق کامل آنها آرام نمی‌نشیند.

صادق‌پور عنوان کرد: ما برای این که آرمان‌های امام راحل را در سراسر گیتی ببینیم، باید تلاشی مضاعف کنیم، البته باید این موضوع را در نظر بگیریم که همین نقطه‌ای که حضور داریم بسیار افتخارانگیز است.

این مسئول با بیان اینکه اصول مکتب امام در توجه به خدا و کمک به محرومان، مبارزه بی‌امان با کفر و استکبار و همچنین دفاع قاطعانه از اخلاق و احکام اسلامی بوده است، ابراز کرد: ما مکلفیم با تمام همت و جدیت پاسدار این اصول باشیم و برای تحقق آن در مسیر رهنمود‌های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» گام برداریم.

وی تصریح کرد: تداوم این نهضت بعد از رحلت جانسوز آن امام همام با زعامت عالمانه و آگاهانه جانشین خلف و شایسته او حضرت امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) بوده و مردم ولایتمدار و انقلابی ایران نیز با پشتیبانی از ولایت فقیه و رهبری اجازه نخواهند داد تا آسیبی به مملکت برسد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان