۰۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۸ سه شنبه

صبح قزوین ۲ کشته و چهار مصدوم در تصادف جاده قدیم رشت+عکس
کد خبر: ۳۰۹۴۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۳ ساعت: ۱۴:۵ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

۲ کشته و چهار مصدوم در تصادف جاده قدیم رشت+عکس

افسر کشیک وقت سازمان آتش‌نشاني قزوين گفت: تصادف شدید خودروي پراید و تانکر نفت در جاده قدیم قزوین ـ رشت چهار مصدوم و ۲ کشته برجای گذاشت.

۲ کشته و چهار مصدوم در تصادف جاده قدیم رشت+عکس
حمیدرضا ململی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي اطلاع رسانی این حادثه به سامانه 125 امروز یکشنبه 13 خردادماه سال 1397، از تصادف شديد بين يک دستگاه خودروي پرايد و تانکر نفتکش در جاده قدیم قزوین ـ رشت قبل از محمود آباد خبر داده شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه بلافاصله ستاد فرماندهي سازمان آتش نشاني قزوين آتش نشانان ايستگاه شماره سه مولوی و 2 شهید بابایی را به محل حادثه رهسپار کرد.

افسر کشیک وقت سازمان آتش‌نشاني قزوين با اشاره به حضور آتش نشانان محمود آباد، عوامل اورژانس، هلال احمر، نیرو انتظامی و راهنمایی و رانندگی در محل حادثه اذعان کرد: در جريان اين حادثه خودروي سواري پرايد در مسیر حرکت به سمت قزوین با 6 نفر سرنشین به شدت با قسمت عقب تانکر نفتکش برخورد کرده که منجر به خسارت شديد به خودروي پرايد و برجای گذاشتن 2 کشته و چهار مصدوم مي‌شود.

وی ابراز کرد: تعداد پنج نفر از سرنشینان خودروی پراید قبل از رسیدن آتش نشانان قزوین توسط نیروهای عملیاتی حاضر در محل از خودرو خارج شده بودند.

این مسئول افزود: آتش نشانان قزوین بلافاصله پس از رسيدن در صحنه حادثه و ایمن سازی محل؛ با استفاده از تجهيزات هيدروليکي نسبت به برش بدنه درهم پيچيده خودرو پرايد و خارج کردن آخرین نفر محبوس شده از داخل خودرو اقدام کردند.

وی ادامه داد: براثر این حادثه رانندگی یک نفر خانم جوان و یک کودک حدود یک ماهه کشته شده و راننده آقا و سه سرنشین ردیف عقب خودرو " 2 کودک و یک خانم مسن" مصدوم و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه شدند.

ململی عنوان کرد: نيروهاي عملياتي در ادامه نسبت به انتقال خودروی سانحه دیده به حاشیه کناری جاده و تحویل صحنه حادثه به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي اقدام کرده و پس از اطمینان کامل از ایمن سازی محل حادثه به ماموريت خود پايان دادند.

گفتني است؛ علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان