۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین گروگانگیرهای تبریزی در قزوین به دام افتادند
کد خبر: ۳۰۹۴۰۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۳ ساعت: ۱۲:۴۵ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان قزوین:

گروگانگیرهای تبریزی در قزوین به دام افتادند

فرمانده انتظامی استان قزوین از گروگانگیری در تبریز و رهایی گروگان در کمتر از ۸ ساعت در یک عملیات منسجم خبر داد.

گروگانگیرهای تبریزی در قزوین به دام افتادند
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان "بوئین زهرا" در پي کسب خبر از منابع و رصد اطلاعاتی از وقوع یک مورد گروگانگیری در "تبریز" مطلع شدند.

️ وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین براساس اطلاعات دریافتی مبنی بر اینکه آدم ربایان قصد انتقال گروگان از محور "بوئین زهرا" به یکی از استان های شرقی کشور را دارند. بلافاصله چند تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی و ماموران انتظامی برای عملیات رهایی گروگان تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات تخصصی و استقرار در مبادی ورودی شهرستان حین کنترل محورهای مواصلاتی، يک دستگاه خودرو پژو 405 و یک دستگاه سمند مورد استفاده گروگانگیران را در محور "دانسفهان - بوئین زهرا" شناسایی و برای هماهنگی با سایر تیم ها و انجام عملیات به تعقیب و مراقبت نامحسوس خودروها پرداختند.

محمودی با بیان اینکه رانندگان خودروها پس از مسافتی تعقیب نامحسوس، متوجه حضور پلیس شده بلافاصله تغییر مسیر داده و متواری شدند، گفت: بلافاصله موضوع به کلیه تیم ها اطلاع رسانی و خودرو پژو 405 توسط 2 واحد عملیاتی مستقر در محورها متوقف و راننده و 3 سرنشنین خودرو را که قصد فرار داشتند با شلیک چند گلوله دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: ماموران بلافاصله پس از دستگیری گروگانگیرها و بازرسی از خودرو، گروگان 37 ساله را که در صندوق عقب خودرو 405 محبوس و از ناحیه دست و پا دچار جراحت شده بود را آزاد کردند.

وی یادآور شد: دیگر خودرو متعلق به گروگانگیرها نیز توسط چند واحد گشت در محور "بوئین زهرا - سگز آباد" متوقف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

این مسئول اذعان کرد: با دستگیری 6 گروگانگیر و رهایی گروگان، کلیه متهمان به همراه 2 دستگاه خودرو به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: در بازجویی انجام شده توسط کارآگاهان، متهمان علت گروگانگیری را اختلاف حساب بین فروشنده موادمخدر در یکی از استان‌های شرقی و فرد گروگان گرفته شده اعلام کردند.

وی در پایان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده راهی مرجع قضائی شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان