۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین اصحاب رسانه نباید از روحیه مطالبه‌گری فاصله بگیرند/ وضعیت نابسامان امروز حاصل بی‌تدبیری مسئولان است
کد خبر: ۳۰۹۳۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۳ ساعت: ۱۰:۱۹ ↗ لینک کوتاه

مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

اصحاب رسانه نباید از روحیه مطالبه‌گری فاصله بگیرند/ وضعیت نابسامان امروز حاصل بی‌تدبیری مسئولان است

مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: وضعیت نابسامان امروز حاصل بی‌تدبیری مسئولان است، رهبری صریحا بر بحث آزادی بیان تاکید دارند البته انتقادی که از روی عناد نباشد.

اصحاب رسانه نباید از روحیه مطالبه‌گری فاصله بگیرند/ وضعیت نابسامان امروز حاصل بی‌تدبیری مسئولان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین در دیدار اصحاب رسانه قزوین با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های اخیر بر واژه انقلابی‌گری تاکید می‌کنند تا مسیر اقدامات ما در کشور و در حوزه‌های مختلف مشخص شود.

وی افزود: رهبری اخیرا در دیدار دانشجوبان مراحل پنج گانه انقلاب را مطرح کردند و آرمان‌های انقلاب و عوامل پیشرفت انقلاب و مبانی درونی و بیرونی انقلاب را یادآوری فرمودند.

این مسئول با بیان اینکه رهبری به حضور جوانان مومن انقلابی در بحث مطالبه گری تاکید دارند، عنوان کرد: ایشان می‌فرمایند؛ تحقق آرمان‌ها در کوتاه مدت امکانپذیر نیست، بلکه به حرکتی بلندمدت براساس آگاهی بخشی امکانپذیر است.

وی تصریح کرد: همچنین از تاکیدات رهبری به اصحاب رسانه این است که دست اندرکاران مطبوعات باید نسبت به تحولات اجتماعی دارای روشنفکری بیشتری نسبت به عموم جامعه باشند و به جامعه اطلاعات درست را منتقل کنند.

کشاورز عنوان کرد: همچنین رهبر معظم انقلاب در سال ۸۹ در اولین دیدار رمضانی با شاعران فرمودند:"شما مطالعه کنید و واقعیت را متوجه شوید و محتواها را به مردم منتقل کنید."، با این سخنان متوجه می‌شویم که اصحاب شرایط خاصی دارند که هم باید خودشان اهل بصیرت باسند و هم به مردم اطلاع رسانی کنند.

وی تاکید کرد: وضعیت نابسامان امروز حاصل بی‌تدبیری مسئولان است، رهبری صریحا بر بحث آزادی بیان تاکید دارند البته انتقادی که از روی عناد نباشد.

مسئول بسیج رسانه استان قزوین اذعان کرد: مطبوعات سالم در کلام رهبری یعنی مطبوعاتی که عناد و بدجنسی ندارند و در هر حوزه ای که قلم می‌زنند به نفع نظام حرکت کرده اند؛ زیرا برای آگاهی مردم فعالیت می‌کنند.

وی گفت: امروز با توجه به فضای هجمه ای که از طریق فضای مجازی وجود دارد وظیفه اصحاب رسانه معتبر است که منبع اصلی انتشار این اخبار صحیح به مردم شوند؛ زیرا ما ما نباید از فضای انقلابی‌گری و مطالبه‌گری دور شویم و باید با هر تفکر سیاسی متحد عقیدتی و انقلابی باشیم.

کشاورز یادآور شد: یکی از اهداف دشمن، مخالفت با رهبری است؛ ما باید از رهبری صیانت داشته باشیم و مطالبات رهبری که همان مطالبات مردم است، پیگیری کنیم.

وی تاکید کرد: جلوگیری از تحریف خط امام جزو وظایف اصلی ماست و باید امامی که واقعا بود را به مردم معرفی کنیم نه امامی که خودمان دلمان می‌خواهد باشد، با معرفی تفکر و آثار و اندیشه‌های امام راحل می‌توانیم از انحراف خط امام جلوگیری کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان