۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین تصادف ۲۰۶ و پراید ۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
کد خبر: ۳۰۹۲۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۲ ساعت: ۱۴:۴ ↗ لینک کوتاه

حوادث در قزوین؛

تصادف ۲۰۶ و پراید ۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت+تصاویر

فرمانده شیفت ایستگاه شماره پنج پونک از تصادف شدید خودروی پژو ۲۰۶ و پراید در لاین جنوبی اتوبان قزوین - رشت، بعد از عوارضی حسین آباد خبر داد.

تصادف ۲۰۶ و پراید ۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت+تصاویر
مصطفی ثقفی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پي تماس مردمي با سامانه 125 سازمان آتش نشاني قزوين در ساعت 6 و 59 دقيقه صبح روز جمعه یازدهم خرداد ماه سال جاری از وقوع تصادف شدید بين یک دستگاه خودروی پژو 206 و پراید در لاین جنوبی اتوبان قزوین - رشت، بعد از عوارضی حسین آباد خبر داده شد.

وی افزود: با وقوع این حادثه بلافاصله ستاد فرماندهي اين سازمان نيروهاي ويژه امداد نجات و اطفاء حريق را از ايستگاه‌های شماره چهار مینودر، 2 شهید بابایی و پنج پونک به محل حادثه اعزام کرد.

این مسئول بیان کرد: در جريان اين حادثه خودروي پژو 206 در مسیر حرکت در اتوبان رشت به شدت با قسمت عقب یک دستگاه خودوی پراید با چهار سرنشین برخورد کرده که منجر به مصدومیت چهار نفر از سرنشینان خودروی پراید و مصدومیت یک نفر خانم از سرنشینان خودروی 206 می‌شود.

فرمانده شیفت ایستگاه شماره پنج پونک با اشاره به محبوس شدن هر چهار نفر سرنشین خودروی پراید در جریان این سانحه رانندگی بیان کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن در محل با نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه و جلوگيري از نشت سوخت و قطع جريان برق خودروها از وقوع آتش سوزي و بروز تصادفات بعدي جلوگيري کرده و با استفاده از تجهيزات هيدروليکي نسبت به برش اتاقک درهم پيچيده خودرو پراید و خارج کردن سرنشینان محبوس شده از داخل خودرو اقدام کردند.

وی ادامه داد: نیروهای عملیاتی در ادامه چهار مصدوم از سرنشینان خودروی پراید و یک نفر مصدوم از خودروی پژو 206 را جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل حادثه دادند که متاسفانه پس از انجام معاینات پزشکی، مشخص شد یک نفر از سرنشینان خودروی پراید براثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

ثقفی با اشاره به حضور کارکنان هلال احمر، اورژانس، نيروي انتظامي و پليس راهور در محل حادثه عنوان کرد: آتش نشانان با خارج کردن خودروهای سانحه دیده از صحنه حادثه و انتقال آنها به حاشيه کناری اتوبان نسبت به تحويل محل حادثه به عوامل انتظامي و پليس راهنمايي اقدام کرده و به مأموريت خود پايان دادند.

وی در پایان گفت: علت وقوع اين حادثه توسط کارشناسان پليس راهنمايي و رانندگي در دست بررسي است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان