۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مجموعه فرهنگی دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام ساخته می‌شود
کد خبر: ۳۰۹۲۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۲ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

معاون عمرانی استاندار قزوین:

مجموعه فرهنگی دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام ساخته می‌شود

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: مجموعه فرهنگی دفاع مقدس در پنج هکتار در جوار شهدای گمنام بوستان فدک احداث خواهد شد.

مجموعه فرهنگی دفاع مقدس در جوار شهدای گمنام ساخته می‌شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ علی فرخ زاد، معاون عمرانی استاندار در ظهر امروز(شنبه) در نشست ساخت مجموعه فرهنگی دفاع مقدس؛ اظهار کرد: لازم است همه دستگاه‌ها در ساخت مجموعه فرهنگی دفاع مقدس اهتمام کنند.

وی افزود: برخی استان‌ها ساخت این پروژه را دیرتر شروع کرده اند، اما اکنون به بهره برداری رسیده است، در قزوین در این خصوص کار اجرایی چندانی صورت نگرفته، فلذا نیاز است تمامی دستگاه‌های مربوطه برای ساخت هر چه زودتر پروژه، اهتمام بیشتری ورزند.

فرخ زاد با اشاره به اینکه شهرداری قزوین همواره در همه امور پیشگام بوده است، تصریح کرد: شهرداری همیشه در هرجا که لازم بوده، مساعدت کرده است و اگر دراین خصوص نیز در شهرداری نیاز به اصلاح بودجه است، پیگیری شود.

معاون امور عمرانی استاندار با مهم برشمردن اولویت بندی اجرای طرح‌های پروژه، گفت: با توجه به اعتبارات محدود پروژه بهتر است، اول محوطه سازی پروژه انجام گیرد که با کمترین هزینه بیشترین بهره برداری را خواهد داشت.

وی از مجموعه نظام مهندسی ساختمان خواستار شد که این مجموعه در طراحی سازه و محوطه سازی با بررسی تجربیات سایر استان‌ها حضور پررنگ تری یابد و در ساخت پروژه همکاری لازم را داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه منطقه اجرایی پروژه یک منطقه گردشگری است، تصریح کرد: باید با برنامه‌های بازدید از آن منطقه نسبت به پیشرفت هرچه بیشتر این پروژه، اقدام کنیم؛ این مجموعه در پنج هکتار در جوار شهدای گمنام بوستان فدک احداث خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان