۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین شناسایی ۱۴ واحد صنفی متخلف در طرح ضیافت
کد خبر: ۳۰۹۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۲ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین اعلام کرد:

شناسایی ۱۴ واحد صنفی متخلف در طرح ضیافت

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: در بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی ۵ مورد تخلف گرانفروشی و ۶ مورد تخلف کم فروشی محرز شد.

شناسایی ۱۴ واحد صنفی متخلف در طرح ضیافت
محمود احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از راه اندازی گشت مشترک این اداره کل با دستگاه‌های نظارتی در طرح سراسری ضیافت ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی افزود: در طرح سراسری ضیافت این اداره کل به همراه دستگاه‌های نظارتی از قبیل سازمان صنعت معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی، دامپزشکی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به بازارهای اصلی عرضه کننده کالا و همچنین مراکز اقامتی بین راهی بعنوان گشت مشترک اعزام شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین ابراز کرد: در بازرسی‌های به عمل آمده از واحدهای صنفی 5 مورد تخلف گرانفروشی و 6 مورد تخلف کم فروشی محرز شد.

این مسئول بیان کرد: همچنین از واحدهای اقامتی و رفاهی بین راهی دربزرگراه قزوین - تهران، قزوین –رشت و قزوین زنجان که در ماه مبارک رمضان مجاز به ارائه خدمات به مسافرین است، بازرسی به عمل آمد که 2 مورد تخلف بهداشتی و یک مورد تخلف دامپزشکی محرز شد.

وی ادامه داد: در این بازدیدها مقادیری گوشت منجمد با عدم رعایت شرایط انجماد و فریزشدن در یکی از رستورانها بین راهی کشف و معدوم شد و پرونده متخلفین جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین ارسال شد. 

احمدی افزود: پرونده‌هایی که در طرح سراسری ضیافت تشکیل و به این اداره کل ارجاع می‌شود خارج از نوبت و در اسرع وقت رسیگی خواهند شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان