۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین دانشجویی که شکایتش از بی‌توجهی مسئولان را به محضر رهبری برد/ هدیه معظم‌له به این دانشجو
کد خبر: ۳۰۹۰۹۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۱ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

گزارش؛

دانشجویی که شکایتش از بی‌توجهی مسئولان را به محضر رهبری برد/ هدیه معظم‌له به این دانشجو

در دیدار اخیر دانشجویان با رهبر انقلاب دانشجویی از میان جمعیت بلند شد و از بی‌توجهی مسئولان به مشکلات مردم سیستان و بلوچستان گلایه کرد.

دانشجویی که شکایتش از بی‌توجهی مسئولان را به محضر رهبری برد/ هدیه معظم‌له به این دانشجو
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ،  دیدار هزاران نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب در حالی برگزار شد که یازده نفر از نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند اما در این میان دانشجویی هم از میان سایر دانشجویان بلند شد و اجازه خواست تا مطالبی را بیان کند، اینجا بود که یکی از مسئولان برگزاری جلسه اعتراض کرد ولی رهبر معظم انقلاب فرمودند اجازه بدهید این دانشجو حرفهایش را بزند.

 

بر همین اساس برای اینکه بدانیم این دانشجو که بود و چه گفت، سراغش را از دانشجویان گرفتیم تا بالاخره او را پیدا کردیم، فردی با نام « ایمان سرگزی» و دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان.

* دانشجویی که شکایت مردم استانش از مسئولان را به محضر رهبری برد

سرگزی در این مراسم بعد از اینکه اجازه سخن گرفت، برخی از مشکلات مردم استان سیستان بلوچستان را بیان کرد و گفت: گلایه بنده از بعضی مسئولین و نمایندگان است چرا که بعضی از این نمایندگان به جای اینکه به فکر مردم باشند به فکر منافع شخصی خودشان هستند.

وی افزود: مردم این استان در درد رنج مشقت به سر می‌برند استان سیستان  و بلوچستان با مشکل کم آبی مواجه است و مردم با خشکسالی‌های اخیر هیچ کسب و کاری ندارند بصورتی که مردم روستاهای سیستان و بلوچستان تنها در آمدشان پول یارانه است و تنها با این پول سعی می‌کنند زنده بمانند.

سرگزی در ادامه افزود: حضرت آقا مردم استان ما تنها آرزویشان زنده ماندن هست مردم استان ما حتی هوا برای تنفس ندارند از این رو از مسئولین گله‌مندیم چرا که مردم استان از حداقل‌های زندگی محرومند.

 

وی تصریح کرد: چرا مسئولین از انرژی خورشید بادهای 120 روزه که به 360روزه تبدیل شده و سواحل مکران وجاذبه‌های گردشگری غافلند و اگر کاری هم می‌کنند با سرعت پایین است.

این دانشجوی زاهدانی در آخر هم از تعدادی از مسئولان و نمایندگان مجلس برای زحماتی که برای این استان می‌کشند، تشکر کرد.

* سخنان مقام معظم رهبری درباره مشکلات سیستان و بلوچستان

سرگزی در رابطه با این سوال که رهبری بعد از شنیدن مشکلات مردم چه پاسخی دادند، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که من در سیستان و بلوچستان زندگی کرده‌ام، وضع سیستان و بلوچستانِ امروز با سیستان و بلوچستان سال 56 و 57 که بنده آنجا بودم، از زمین تا آسمان فرق کرده.

وی ادامه داد: ایشان در رابطه با این جمله که بنده گفتم «ما هوا نداریم» هم فرمودند که زابل هر سالی، سه ماه، چهار ماه گرد و غبار دارد و این یک گوشه‌ای از مشکلات سیستان و بلوچستان بوده و هست.

 

سرگزی افزود: رهبر انقلاب همچنین گفتند که قبل انقلاب مردم به‌ معنای‌ واقعی‌ کلمه در بدبختی محض بودند؛ در بدبختی محض! بنده از نزدیک شاهد بودم و بعد از انقلاب کارهایی شده، پیشرفتهایی شده، خدماتی انجام گرفته؛ نه‌ فقط در سیستان و بلوچستان، بلکه در همه‌ کشور؛ در زمینه‌ عدالت خیلی کار انجام گرفته است.

* انگشتری که رهبری به دانشجوی زاهدانی هدیه دادند

سرگزی در رابطه با اتفاقات آن روز گفت: بنده قائم مقام کانون جهادی شهید محسن باقری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هستم. در روز مراسم وقتی حضرت آقا اجازه دادند تا حرفهایم را بزنم مطالبی را در مورد مشکلات مردم استانم بیان کردم. 

وی گفت: بعد از افطار هم به محضر رهبر انقلاب رسیدم و در ابتدا از اینکه در  وسط جلسه صحبت کردم عذرخواهی کردم و حضرت آقا در جواب فرمودند که اصلا اشکالی ندارد شما درد دل مردم را گفتید و فرمودند در کارهایتان موفق باشید، ان‌شاءالله عاقبت به خیر بشوید.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در پایان هم انگشتری را به بنده هدیه دادند که بسیار برایم ارزشمند است.

* فعالیت‌های جهادی گروه شهید محسن باقری

سرگزی در ادامه درباره فعالیت‌های گروه جهادی شهید محسن باقری دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت: با تا کنون فعالیت‌هایی را برای خدمات رسانی به مردم منطقه داشته‌ایم، اخیرا هم اردوی جهادی را در شهرستان خاش برگزار کردیم و در این اردو خدمات دندان پزشکی از قبیل آموزش بهداشت دهان و دندان، ترمیم و کشیدن دندان ارائه شد.

 

وی تصریح کرد: در این اردو برخی از عزیزان علی‌الخصوص پزشک جهادگر جناب دکتر کرد ریاست بیمارستان امام خمینی خاش کمال همکاری را با گروه جهادی داشتند که جا دارد از زحمات این بزرگواران و همه افرادی که در اردو ما را یاری کردند هم تشکر کنیم.

انتهای پیام/1404

منبع: فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان