۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تحویل ۲۰ پیکر کامل مسافران هواپیمای یاسوج به پزشکی قانونی
کد خبر: ۳۰۸۹۴۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۰ ساعت: ۱۱:۴۹ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد:

تحویل ۲۰ پیکر کامل مسافران هواپیمای یاسوج به پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با دریافت سه محموله اخیر تا ۹ خرداد ۱۳۹۷ تعداد ۲۰ پیکر در وضعیت نسبتا کامل هستند.

تحویل ۲۰ پیکر کامل مسافران هواپیمای یاسوج به پزشکی قانونی
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین  به نقل از  روابط عمومی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، کامروز امینی اظهار کرد: با دریافت سه محموله اخیر تا تاریخ 9 خرداد 1397 تعداد 20 پیکر در وضعیت نسبتا کامل هستند که پس از دریافت نتایج آزمایشات و جمع‌بندی سایر بقایا مراحل قانونی تحویل پیکرها به خانواده‌های آن‌ها طی روزهای آتی انجام می‌شود.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج، تعداد 348 بافت انسانی که به 64 مسافر تعلق داشت، شامل قطعات مختلف در اندازه‌های متفاوت به اداره کل پزشکی قانونی استان تحویل شد.

وی تصریح کرد: با بررسی‌ها و کارشناسی‌های صورت گرفته، تعداد 23 پیکر با جمع‌آوری قطعات مختلف در شرایط نسبت کامل قرار گرفت و آماده تحویل شد؛ از این تعداد 21 پیکر پس از صدور جواز دفن به خانواده‌ها تحویل شده است.

تحویل 20 پیکر کامل مسافران هواپیمای یاسوج به پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این 23 پیکر، دو پیکر نیز که متعلق به دو کودک است آماده تحویل شده اما خانواده آنان برای تحویل اجساد منتظر کامل شدن پیکر مادر کودکان و تحویل همزمان سه جسد هستند به همین دلیل جسد این دو کودک هنوز در پزشکی قانونی نگهداری می‌شود.

به گفته وی تعداد 2 نفر از مسافرین هنوز فاقد کد یا نمونه بافتی احراز هویت شده هستند.

امینی با اشاره به احراز فوت کلیه 66 مسافر و کادر پرواز این هواپیما، اظهار داشت: ضمن هماهنگی با بازپرس ویژه سانحه هوایی و اخذ دستور قضایی، گواهی فوت برای هر یک از مسافرین بنا به درخواست خانواده‌های آنان صادر و تحویل داده شده است.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان