۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین کنگره ۳هزار شهید قزوین با همت مسئولان باید باکیفیت برگزار شود
کد خبر: ۳۰۸۹۲۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱۰ ساعت: ۸:۵۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

کنگره ۳هزار شهید قزوین با همت مسئولان باید باکیفیت برگزار شود

استاندار قزوین گفت: همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، فرمانداران و بخش خصوصی باید نهایت همکاری لازم را در برگزاری کنرگه شهدا به عمل آورده تا بتوانیم حداقل وظیفه خود را در این زمینه ایفا کنیم.

کنگره ۳هزار شهید قزوین با همت مسئولان باید باکیفیت برگزار شود
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین شب گذشته(چهارشنبه) در شورای سیاستگذاری برگزاری کنگره سه هزار شهید استان، در سالن اجتماعات استانداری قزوین اظهار کرد: براساس گزارش‌های دریافتی برخی از کمیته‌های برگزار کننده اهتمام جدی در این زمینه ندارند که باید این مساله در اسرع وقت حل شود.

وی با اشاره به اینکه برای برگزاری این کنگره نباید هیچ منتی بر سر شهدا و خانواده معزز آنها باشد، ادامه داد: با توجه به شهدای گرانقدر و شاخص استان به طور قطع باید در برگزاری آبرومندانه آن همه تلاش خود را به کار ببریم.

استاندار قزوین با بیان اینکه مسئولان برگزاری به هیچ وجه نباید کیفیت برگزاری این کنگره را از دست بدهند، یادآور شد: همه دستگاه‌های اجرایی، نظامی، انتظامی، فرمانداران و بخش خصوصی باید نهایت همکاری لازم را در برگزاری این همایش به عمل آورده تا بتوانیم حداقل وظیفه خود را در این زمینه ایفا کنیم.

وی اضافه کرد: اطلاع رسانی کمیته‌ها باید تقویت شده تا خبر برگزاری این کنگره نه تنها در استان بلکه در سطح کشور طنین انداز شود و لوگوی طراحی شده آن نیز بر روی همه اقلام و بنرها نصب شود.

به گفته این مسئول، برنامه دستگاه‌ها به منظور جلوگیری از موازی کاری‌ها تا پایان خردادماه به دبیرخانه این کنگره باید ارسال شود.

زاهدی در پایان افزود: در فضاسازی‌های شهری نیز تمامی اصناف، واحدها و اماکن عمومی در نظر گرفته شوند تا محیط پیرامونی صنف خود را آذین بندی کنند.

گفتنی است؛ کنگره سه هزار شهید استان قزوین مهر یا آبان ماه سالجاری در قزوین برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان