۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین باقری; ۹۵ درصد از استانداردها و حرفه‌گری باشگاه‌های فوتسال را داریم
کد خبر: ۳۰۸۸۲۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

باقری; ۹۵ درصد از استانداردها و حرفه‌گری باشگاه‌های فوتسال را داریم

مدیرعامل سن‌ایچ ساوه گفت:باشگاه‌های سن‌ایچ یک شرکت چندین ساله است و اصول اولیه استاندارد سازی را داشته است در حال حاضر ۹۵ درصد ساختار استانداردها و حرفه‌گری را ما در باشگاه رعایت کردیم.

باقری; ۹۵ درصد از استانداردها و حرفه‌گری باشگاه‌های فوتسال را داریم

رضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: همان‌طور که اطلاع دارید تیم ما در زمان مقرر با سرمربیگری اصغری‌مقدم بسته شده و با نظر او بازیکنان موردنظرش را جذب کردیم. البته اکثر بازیکنان ما بومی و از لیگ یک با ما  قرارداد داشتند هدف اصلی باشگاه جذب بازیکنان بومی است. البته به غیر از بازیکنان خود چند بازیکن جدید هم به پیشنهاد سرمربی این تیم جذب کردیم. 

وی در ادامه گفت: در حال حاضر به پیشنهاد کادر فنی تیم سن‌ایچ در شمال و در شهر نوشهر اردو داریم و قرار است که این اردو به مدت ۱۰ روز ادامه داشته باشد و طبق قراردادهایی که صورت گرفته ما تمرینات خود را در سالنهای طرف قرارداد و همچنین کنار ساحل ادامه می دهیم.  

مدیرعامل سن‌ایچ ساوه در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تیم سن‌ایچ سال  گذشته در لیگ دسته اول بوده و به لیگ برتر صعود کرده، آیا در بحث حرفه‌ای‌سازی و استانداردهای باشگاه‌های فوتسال اقدامی هم انجام داده‌ است یا خیر، گفت:  بله سن‌ایچ یک شرکت چندین ساله است و اصول اولیه و استانداردهای لازم که داشتن  حسابدار ،حقوقدان و... هستند را داشته در حال حاضر ۹۵ درصد ساختار استانداردها و حرفه‌گری را ما در باشگاه  رعایت کردیم.برای فصل جدید لیگ برتر تمام قراردادهای ما مشخص است و حتی قراردادهای یکساله خود را با سالن‌های ورزشی از جمله سالن تمرین ، استخر و فیزیوتراپی را منعقدکردیم. 

باقری در پاسخ به سوال دیگری که آیا علاوه بر بازیکنان جذب‌شده به دنبال جذب بازیکن خارجی هستید یا خیر، گفت: ما به دنبال جذب دروازه‌بان برزیلی دبیری تبریز بودیم و تا مرحله نهایی قرارداد  هم پیش رفتیم، البته متأسفانه با توجه به اینکه وضعیت دلار و قیمت آن با مشکلاتی مواجهه شد، نتوانستیم با وی قرارداد نهایی خود را امضا کنیم. 

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان