۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین همه ایتام قزوین خانه دار می‌شوند
کد خبر: ۳۰۸۶۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۸ ساعت: ۱۳:۳۴ ↗ لینک کوتاه

تا پایان سال ۹۷؛

همه ایتام قزوین خانه دار می‌شوند

براساس برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز و همکاری دستگاه های ذیربط ، در پایان سال ۹۷ یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.

همه ایتام قزوین خانه دار می‌شوند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران به همراه قائم مقام کمیته امداد استان پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در قالب طرح مفتاح الجنه با سه خانواده یتیم و فاقد مسکن دیدار کردند.

امیر خوش نیت، قائم مقام کمیته امداد استان قزوین با تقدیر از حضور نیکوکاران و خیران در طرح مفتاح الجنه بیان کرد: یکی از مهمترین محاسن طرح مفتاح الجنه مشاهده مستقیم و دقیق مشکلات از سوی خیران و تلاش جمعی و سریع به دور از بروکراسی برای حل مشکلات مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه بخشی از جامعه هدف کمیته امداد را ایتام تشکیل می‌دهند، افزود: یکی از مهمترین مشکلات خانواده‌های دارای یتیم، مسکن است که براساس برنامه ریزی انجام شده در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز و همکاری دستگاه‌های ذیربط، در پایان سال 97 یتیم فاقد مسکن نخواهیم داشت.

این مسئول ادامه داد: در طرح اکرام ایتام و محسنین 18 هزار و 706 حامی حمایت از هزار و 681 یتیم و قریب 3 هزار فرزند محسنین را بر عهده دارند.

قائم مقام کمیته امداد استان قزوین ابراز کرد: سال گذشته بیش از هشت میلیارد و 423 میلیون تومان از سوی حامیان به ایتام تحت حمایت کمک شده است که میانگین کمک حامیان به طور متوسط ماهانه بیش از 37 هزار تومان بوده و میانگین سرانه دریافتی ایتام ماهانه بیش از 417 هزار تومان بوده است.

زنان سرپرست خانوار از تسهیلات 3میلیون تومانی استفاده کنند
مدیر امور شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در جریان این بازدیدها گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران تاکنون تمام تلاش خود را برای تعامل و همکاری با کمیته امداد برای خدمت هرچه بهتر و بیشتر به مددجویان انجام داده است.

علی میرزاعبدالهی‌ها یادآورشد: زنان سرپرست خانوار می‌توانند از تسهیلات سه میلیون تومانی بانک قرض الحسنه مهر ایران بهره مند شوند که اقساط آن 32 ماهه است.

گفتنی است؛ در این دیدارها، بانک قرض الحسنه مهر ایران ضمن اهدای سبد کالای غذایی، نسبت به تأمین تلویزیون برای یکی از خانواده ها و پرداخت تسهیلات به دو خانواده مساعدت کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان