۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تراموای قزوین باید وارد فاز عملیاتى شود
کد خبر: ۳۰۸۶۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۸ ساعت: ۹:۲۹ ↗ لینک کوتاه

معاون امور عمرانی استاندار:

تراموای قزوین باید وارد فاز عملیاتى شود

معاون عمرانی استانداری گفت: با تشکیل کمیته‌های فنی و مالی در قزوین مقدمات اجرای طرح ادامه متروی هشتگرد به قزوین و ساخت تراموای شهری وارد فاز عملیاتی می‌شود.

تراموای قزوین باید وارد فاز عملیاتى شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار قزوین در اولین جلسه بررسی اجرای طرح مترو و تراموا در استانداری قزوین اظهار کرد: اجرای ادامه طرح متروی هشتگرد به قزوین و نیز تراموای شهری از برنامه‌های مهمی است که باید در استان اجرا شود و در این راه استفاده از مشارکت سرمایه گذار خارجی مورد موافقت قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با تشکیل کمیته‌های مالی و فنی باید تقسیم بندی کاری صورت گیرد و با حضور کارشناسان جزئیات طرح‌ها بررسی شود.

معاون عمرانی استانداری قزوین یادآورشد: بر اساس تفاهم امضا شده قرار است یک شرکت ایرانی و یک شرکت چینی اجرای این طرح‌ها را برعهده گیرند؛ اما به دلیل سرعت کار به نظر می‌رسد اجرای تراموا باید در اولویت قرار گیرد.

وی اذعان کرد: با تشکیل کمیته‌های فنی و مالی در قزوین مقدمات اجرای طرح ادامه متروی هشتگرد به قزوین و ساخت تراموای شهری وارد فاز عملیاتی می‌شود.

فرخزاد گفت: در کمیته مالی باید شهرداری، امور اقتصادی و دارایی و برنامه و بودجه و در کمیته فنی هم شهرداری، استانداری و اداره راه و شهرسازی عضو شوند تا کارهای فنی جلو برود و دبیرخانه نیز با مسئولیت شهرداری باشد.

وی بیان کرد: هماهنگی لازم با استاندار البرز هم صورت گرفته تا نحوه اتصال مترو هشتگرد مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد و اطلاعات لازم به استان داده شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان