۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تخصیص بودجه ۱۵۰ میلیاردی جهت تملک واحدهای مسکونی اطراف امامزاده حسین(ع)
کد خبر: ۳۰۸۵۰۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۷ ساعت: ۱۳:۳۹ ↗ لینک کوتاه

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اعلام کرد:

تخصیص بودجه ۱۵۰ میلیاردی جهت تملک واحدهای مسکونی اطراف امامزاده حسین(ع)

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته و تخصیص بودجه ۱۵۰ میلیاردریالی دستگاه‌های مربوط تا سه ماه دیگر کار تملک واحدهای مسکونی اطراف این بقعه به پایان برسد.

تخصیص بودجه ۱۵۰ میلیاردی جهت تملک واحدهای مسکونی اطراف امامزاده حسین(ع)
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین ظهر امروز(دوشنبه) در کارگروه ساماندهی امامزاده حسین (ع) در استانداری قزوین با اشاره به توقف عملیات این پروژه، اذعان کرد: بازنگری کلی این طرح با نظر مثبت میراث فرهنگی و گردشگری باید در دستور کار قرار گرفته و هیچ دستگاهی حق اعمال خودسرانه را ندارد.

این مسئول، مناسب سازی واحدهای تخریب شده در محله دباغان و بهینه سازی شرایط زندگی را یکی از اصلی ترین اولویت‌های این کارگروه دانست.


وی بیان کرد: امیدواریم با تمهیدات صورت گرفته و تخصیص بودجه 150 میلیاردریالی دستگاه‌های مربوط تا سه ماه دیگر کار تملک واحدهای مسکونی اطراف این بقعه به پایان برسد.

فرخزاد تاکید کرد: توسعه و ساماندهی زمین‌های اطراف و مقاوم سازی بقعه امامزاده حسین (ع) مسئله ای ضروری و یکی از اصلی ترین اولویت‌ها باید باشد.

وی گفت: مردم محلات یاد شده با توجه به وضعیت کنونی مورد اذیت و آزار قرار گرفته و از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی نیز در امان نیستند.

معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره محدودیت زمانی در اجرای این پروژه، عنوان کرد: متاسفانه از مردادماه سال گذشته هیچ اقدام عملی در جهت بهسازی و پیشرفت این طرح صورت نگرفته است؛ اما امیدواریم با تملک 94واحد مسکونی باقیمانده، عملیات اجرایی سرعت بیشتری به خود بگیرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان