۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین انهدام باند حرفه ای سارقان احشام در تاکستان
کد خبر: ۳۰۸۵۰۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۷ ساعت: ۱۲:۲۵ ↗ لینک کوتاه

️فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان خبرداد:

انهدام باند حرفه ای سارقان احشام در تاکستان

️فرمانده انتظامي شهرستان تاکستان از کشف ۱۲۰ راس احشام سرقتی از یک باند حرفه ای در این شهرستان خبر داد.

انهدام باند حرفه ای سارقان احشام در تاکستان
سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام در بخش‌هایی از این شهرستان، کارگروهی برای کشف سرقت احشام در پلیس آگاهی تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

️ فرمانده انتظامي شهرستان ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی و گشت‌های مضاعف و مراقبت‌های نامحسوس ماموران موفق به کشف سرنخ‌هایی از سارقان شده و با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم چند سارق حرفه ای را در یکی از استان‌ها شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضائی با شناسایی مخفیگاه سارقان در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 5 نفر را دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان تاکستان منتقل کردند.

این مسئول اضافه کرد: متهمان در بازجویی فنی ماموران به 3 فقره سرقت احشام در سطح شهرستان تاکستان اعتراف و در این خصوص 120 راس دام از سارقان کشف و تحویل مالباختگان شد.

 فراهانی در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند از شهروندان درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان