۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین تابش; مربیان دیگر بیشتر از قلعه نویی پول می گیرند/ بودجه سال گذشته سپاهان ۲۸ میلیارد تومان بود، اگر سند نباشد، شکایت می کنم
کد خبر: ۳۰۸۴۹۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تابش; مربیان دیگر بیشتر از قلعه نویی پول می گیرند/ بودجه سال گذشته سپاهان ۲۸ میلیارد تومان بود، اگر سند نباشد، شکایت می کنم

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان گفت: واقعا برای جای من سؤال است چرا در یک برنامه تلویزیونی در صدا و سیما در خصوص بودجه ۴۳ میلیاردی سپاهان صحبت می‌شود.

تابش; مربیان دیگر بیشتر از قلعه نویی پول می گیرند/ بودجه سال گذشته سپاهان ۲۸ میلیارد تومان بود، اگر سند  نباشد، شکایت می کنم

مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در گفت‌وگو با خبرگزاری صبح قزوین ، در خصوص حضور امیر قلعه‌نویی بعد از کش و قوس‌های مختلف اظهار داشت: خدا را شکر تکلیف سرمربی مشخص شد، در این چند روز گذشته حواشی‌های زیادی بود و خوشحالیم تکلیف باشگاه سپاهان مشخص شد و قرار است با این مربی بزرگ فعالیت کنیم. قلعه‌نویی در سال‌های گذشته در سپاهان حضور داشته و مطمئنا می‌توانیم با او نتیجه خوبی کسب کنیم.

وی در ادامه گفت:‌ متاسفانه نمی‌دانم چرا اینقدر حضور امیر قلعه‌نویی و مبلغ قراردادش برای بعضی‌ها غیرقابل هضم بود. ما با امیر قلعه‌نویی قرارداد پایه مشخص امضاء کردیم ،که مبلغش 2 و نیم میلیارد تومان است اما آپشن‌هایی هم در کنار این قرارداد اضافه کردیم که به 3 میلیارد تومان می‌رسد. در صورتی که این قرارداد و این مبلغ نسبت به سایر مربیان قابل مقایسه نیست. در صورتی که دیگر مربیان حاضر در فوتبال ایران بیشتر از این قرارداد پول می‌گیرند و حتی تاکید می‌کنند اگر پولی دریافت نکنند در تیم حاضر نخواهند شد. در صورتی که امیر قلعه‌نویی کارنامه خوبی دارد و جزو مربیان پرافتخار لیگ ایران است.

تابش در ادامه در خصوص اینکه آیا بودجه امسال باشگاه سپاهان 30 میلیارد تومان است واقعا برای من جای سؤال دارد که چرا این صحبت‌ها مطرح می‌شود. باز خدا را شکر شما درباره 30 میلیارد تومان سؤال پرسیدید در صورتی که در بعضی خبرگزاری ‌ها و رسانه‌ها که شنیدیم بودجه باشگاه سپاهان 50 میلیارد تومان است. نمی‌دانم این مطالب را از کجا آوردند و چه کسی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. واقعا اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم بودجه سال گذشته سپاهان 28 میلیارد تومان بوده است. اگر قرار است امسال افزایش بودجه داشته باشیم 20 درصد خواهد بود. در صورتی که این 28 میلیارد سال گذشته مربوط به کل باشگاه و سایر ورزش‌های سپاهان از قبیل هندبال، فوتبال، رشته‌هایی که آقایان و بانوان فعالیت می‌کنند، می باشد. تعجب می‌کنم چرا این صحبت‌ها را مطرح می‌کنند.

وی در ادامه تاکید کرد:‌ حتی این صحبت‌ها راجع به سرمربی ما هم بود که قرارداد بالای 2 میلیارد بسته شده است.ما تاکید کردیم اگر شرایط مناسب باشد و آپشن قهرمانی برای سرمربی گذاشتیم. متاسفم برای این افراد که این حرف‌ها را مطرح می‌کنند و این جو را راه انداخته‌اند و در واقع پیرامون این باشگاه این صحبت‌ها مطرح می‌شود. اگر سند و مدرکی دارند که می‌گویند بودجه باشگاه سپاهان این اعداد و ارقام است با ما در میان بگذارند، اگر دلیل قانع‌کننده‌ای نداشتند من حتما شکایت خواهم کرد چون باعث تشویش اذهان عمومی خواهد  شد، حتی در صدا و سیما علنا اعلام می‌کنند بودجه سپاهان 40 میلیارد تومان است. مگر می‌شود به راحتی راجع به این موضوعات بدون دلیل و مدرکی صحبت کرد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در ادامه تاکید کرد: ما سال گذشته نزدیک به 17 میلیارد برای فوتبال سپاهان بودجه در نظر گرفتیم که این 17 میلیارد تومان در واقع برای کل باشگاه است از قبیل پرسنل،کادر فنی و بازیکن و حتی هزینه‌هایی که بابت سفر و اردوها پرداخت کردیم. همه این هزینه‌ها 17 میلیارد شد، با توجه به اینکه ما در کادر فنی تغییراتی داشتیم و باعث شد نفرات جدید اضافه شوند و باعث شد هزینه‌ای به بودجه باشگاه اضافه شود، بی‌انصاف نباشید و حواشی برای تیمی درست نکنیم. گفته شده است سپاهان با بازیکنان قرارداد میلیاردی می‌بندد. این صحبت‌ها ما را آزار می‌دهد ما طبق برنامه‌ای هزینه‌ می‌کنیم. این اتفاقات و صحبت‌ها ما را آزار می‌دهد. واقعا برای من سؤال است چرا در یک برنامه تلویزیونی در صدا و سیما در خصوص بودجه 43 میلیاردی سپاهان صحبت می‌شود.

مسعود تابش در ادامه در خصوص قطع همکاری با ابراهیم عالمه با توجه به اینکه پیام نیازمند را به خدمت گرفتیم سعی کردیم برای چند سال آینده برنامه‌ریزی کنیم در صورتی که ابراهیم عالمه بازیکن خوب و بااخلاقی بود قراردادش با تیم ما به اتمام رسید و به دنبال این بودیم تا از یک دروازه‌بان آینده‌دار استفاده کنیم.عالمه تمام تلاشش را کرد تا در تیم عملکرد خوبی داشته باشید اما در نهایت با او به جمع‌بندی رسیدیم که با او تمدید قرارداد نکنیم.

وی در ادامه در خصوص مذاکره با کی‌روش استنلی گفت: ما با او در حال مذاکره هستیم و تا آخر هفته مشخص خواهد شد اما در بعضی از رسانه‌ها خواندم که گفتند سپاهان با هر بازیکنی که دوست دارد مذاکره می‌کند. در صورتی که ما با بازیکنی صحبت می‌کنیم که آزاد است و قراردادی با هیچ تیمی ندارد. چه اشکالی دارد با باشگاه ذوب‌آهن به عنوان یک همشهری تعامل داشته باشیم آن هم تعامل منصفانه. ما با بازیکنی که با تیمی قرارداد دارد مذاکره نمی‌کنیم هیچ اشکالی ندارد با بازیکنی که آزاد است مذاکره شود.

تابش در ادامه در خصوص لیست بازیکنان مدنظر قلعه‌نویی گفت: بازیکنان بزرگی در لیست امیر قلعه‌نویی حضور دارند که قرار است تا آخر این هفته مشخص شود ما مذاکرات لازم را انجام دادیم. اجازه بدهید اسمی از بازیکنان به زبان نیاورم، زمانی که مشخص شد حتما اعلام خواهیم کرد.

وی در ادامه در خصوص لیست خروجی تیم سپاهان و اینکه گفته شده است سعید آقایی، مهرداد محمدی در لیست خروجی سپاهان قرار دارند، گفت: به هیچ وجه اینطور نیست این دو بازیکن، بازیکنان خوب تیم هستند ولی در خصوص لیست خروجی باید امیر قلعه‌نویی نظر بدهد و هیچ چیز مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در ادامه در خصوص اینکه چه اردویی مدنظر باشگاه سپاهان است واینکه آیا محرم نویدکیا به کادر فنی اضافه می‌شود یا خیر، گفت: قرار است امیر قلعه‌نویی به اصفهان بیاید بعد از آن تمرینات ما 25 یا 26 خرداد ماه آغاز خواهد شد. چند روز اردوی داخلی داریم و بعد از آن تیر ماه به ترکیه خواهیم رفت اما در خصوص محرم نویدکیا باید بگویم که او بازیکن بزرگی برای سپاهان بوده و مامشکلی برای حضور او نداریم. باید دید خواست قلعه‌نویی و نویدکیا در این زمینه چیست و باید خودشان تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان