۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین نصیرزاده ;انتقال گسترش به خونه به خونه فقط در صفحات مجازی مطرح شده است/نگرانی بابت بدهی‌ها نداریم
کد خبر: ۳۰۸۴۷۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

نصیرزاده ;انتقال گسترش به خونه به خونه فقط در صفحات مجازی مطرح شده است/نگرانی بابت بدهی‌ها نداریم

مدیر عامل باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت:با توجه به اینکه روز گذشته آقای زنوزی به عنوان مالک تراکتورسازی شناخته شد، قرار است طی روزهای آینده تکلیف باشگاه گسترش فولاد مشخص شود.

نصیرزاده ;انتقال گسترش به خونه به خونه فقط در صفحات  مجازی مطرح شده است/نگرانی بابت بدهی‌ها نداریم

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی  خبرگزاری صبح قزوین ، درخصوص آخرین وضعیت گسترش فولاد و اینکه آیا امتیاز این تیم فروخته می‌شود یا خیر گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و من در جریان نیستم. قرار است هیات مدیره شرکت تصمیم بگیرد و من به عنوان مدیرعامل وظیفه‌ام این است که آن را اجرا کنم. با توجه به اینکه روز گذشته آقای زنوزی به عنوان مالک تراکتورسازی شناخته شد هنوز هیچ چیز راجع‌به باشگاه گسترش فولاد مشخص نیست که چه چیزی در  انتظار آن است. 

وی در ادامه تاکید کرد: قرار است طی روزهای آینده تکلیف باشگاه گسترش فولاد مشخص شود و جلسه‌ای برگزار کنیم تا مشخص شود که آینده گسترش چه خواهد شد. 

نصیرزاده در ادامه درباره اینکه آیا باشگاه گسترش فولاد بدهی دارد یا خیر گفت: ما اگر هم بدهی داشته باشیم به بازیکنانی است که با ما قرارداد دارند یا بازیکنانی که در گذشته با ما همکاری کردند که این هم مشکلی نیست مطمئنا طی روزهای آینده این مشکل هم حل می‌شود. باشگاه گسترش فولاد همیشه پایبند قرارداد و قوانین بوده است و هیچ نگرانی بابت بدهی‌ها نداریم. 

وی در پایان درخصوص اینکه شنیده شده است امتیاز گسترش فولاد تبریز به خونه به خونه واگذار می‌شود، گفت: من به شخصه این موضوع را نشنیدم و کسی با من صحبت نکرده است و این صحبت‌ها همه در صفحات مجازی است اما شاید با مسئولان باشگاه صحبتی شده است ولی من در جریان نیستم. فکر نمی‌کنم این اخباری که در صفحات مجازی مطرح شده است صحت داشته باشد. 

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان