۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین دلسوزان نظام مردم را به سمت اتحاد سوق دهند
کد خبر: ۳۰۷۹۸۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۴ ساعت: ۱۵:۱۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

دلسوزان نظام مردم را به سمت اتحاد سوق دهند

امام جمعه آبیک گفت: رئیس جمهور گفت که با برجام و بدون برجام و با تکیه بر توان داخل امورات کشور را به پیش خواهیم برد و تا زمانی که ملت ما یکصدا به رهبری اقتدا کنند هیچ قدرتی توان به زانو درآوردن نظام اسلامی را ندارد.

دلسوزان نظام مردم را به سمت اتحاد سوق دهند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ؛ حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهر آبیک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مسجد حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: دولت مسیر اصیل انقلابی خود را باز یافته است.

خطیب جمعه آبیک با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ایران افزود: بیانات صریح و شروط روشن معظم له برای ادامه برجام خصوصا با چند کشور اروپایی مطرح شد و خرسندیم که بعد از گذشت مدت‌ها، اعتماد دولتمردان ما به آمریکا از بین رفته است و شاهد مواضع انقلابی رئیس جمهور بودیم.

میر امینی در ادامه اذعان کرد: رئیس جمهور گفت که با برجام و بدون برجام و با تکیه بر توان داخل امورات کشور را به پیش خواهیم برد و تا زمانی که ملت ما یکصدا به رهبری اقتدا کنند هیچ قدرتی توان به زانو درآوردن نظام اسلامی را ندارد.

امام جمعه آبیک گفت: شنیدن این مواضع صریح ریاست محترم جمهوری باعث دلگرمی بین آحاد مسئولان و مردم شده است.

وی عنوان کرد: بر این اساس باید با توجه به شرایط موجود که دولت مسیر اصیل انقلابی خود را بازیافته است و از اعتماد به آمریکا که مهمترین نقد علاقمندان به نظام و انقلاب به دولت بوده است دست برداشته و با عنایت به دشمنی‌های اخیر و شرایط سخت پیش رو، دلسوزان نظام باید مردم را به سمت اتحاد سوق داده و در شرایط موجود از تسویه حساب‌های سیاسی برحذر باشند.

امام جمعه آبیک افزود: ما باید در نماز جمعه باهم متحد باشیم و سفره دل امام‌جمعه برای همه طیف‌ها و جناح‌ها گشوده است.

میر امینی تاکید کرد: در انتقاد از یکدیگر با برخورد صحیح و روش درست انجام دهیم، همه باهم وفاق داشته باشیم و همدیگر را همینطور که هستیم بپذیریم، ما نیاز داریم که باهم متحد باشیم.

وی تصریح کرد: ما در داخل به رئیس جمهور انتقاد داریم اما رییس جمهور در مواضع بین المللی نماینده همه ماست، شنیده ایم رییس جمهور و وزیرخارجه امریکا به رییس جمهور ما اهانت کرده و اعلام می‌کنیم اینها غلط می‌کنند که بخواهند به رییس جمهور ما اهانت کنند.

وی ابراز کرد: اگر با ملت ما با زبان توهین صحبت کنند ما همه باهم متحدیم اصلاح طلب و اصولگرا و همه شعارمان یکی است و آن مرگ بر امریکاست.

امام جمعه آبیک در پایان افزود: اما بحث ما با اسرائیل روشن است و تا زمان ریشه کنی آنها ما شعار مرگ بر اسرائیل می‌گوییم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان