۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین اصلاح سبک زندگی تضمین کننده سلامت اعضای خانواده است
کد خبر: ۳۰۷۹۶ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی:

اصلاح سبک زندگی تضمین کننده سلامت اعضای خانواده است

عضو شورای شهر قزوین عنوان کرد: بدون شک با جایگزین نمودن سبک زندگی سالم و درست به جای سبک زندگی غلط، می توان حفظ سلامتی افراد را تضمین کرد تا هرگز نیازمند به درمان نشوند.

اصلاح سبک زندگی تضمین کننده سلامت اعضای خانواده است
به گزارش صبح قزوین، همایش طب سنتی اسلامی با حضور پروفسور حسین خیراندیش پدر طب سنتی ایران  در شبستان امیرالمومنین مسجد النبی (ص) شهر قزوین برگزار شد.

همایش طب سنتی اسلامی در قزوین (5) فاطمه اشدری، عضو شورای شهر قزوین و مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در ابتدای مراسم با تبریک فرا رسیدن اعیاد خجسته شعبانیه اظهار داشت: انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی استان قزوین افتخار میزبانی این برنامه را دارد تا با حمایت و مساعدت پروفسور خیراندیش با برنامه ای مدون و توجه به پیشنهادات و درخواست مردم همایش های دیگری در ارتباط با سلامت و طب سنتی اسلامی برگزار نماید.

اشدری با اشاره به افزایش روزافزون بیماری های مختلف خاطر نشان کرد: هر چه جلوتر می رویم ابتلا افراد به بیماریهای شناخته شده و ناشناخته با شتاب فراوانی رو به افزایش است به گونه ای که در برخی موارد جامعه و مراکز پزشکی از درمان آن عاجز هستند.

همایش طب سنتی اسلامی در قزوین (19) وی در ادامه افزود: برای رفع این مشکل در نظر داریم تا با بهره گیری از نعمت اندیشمندان، محققین و متخصصان عرصه سلامت و طب سنتی اسلامی همچون پروفسور خیراندیش، در جمع محافل علمی و مردمی در همایش های تغذیه و سلامت دعوت به عمل آوریم.

عضو شورای شهر قزوین تصریح کرد: بدون شک با جایگزین نمودن سبک زندگی سالم و درست به جای سبک زندگی غلط، می توان حفظ سلامتی افراد را تضمین کرد تا هرگز نیازمند به درمان نشوند.
اشدری با عنوان اینکه "روح سالم در بدن سالم است" یادآور شد: بر هر یک از ما واجب است که نسبت به سلامتی خود مسئول بوده با بهره گیری از توصیه های طب سنتی اسلامی مراقب تغذیه و سلامتی خویش باشیم آن را در جامعه اشاعه و ترویج داده برای دست یافتن به جامعه ای سالم همراه با کمک و مساعدت مسئولین، از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
مدیر عامل انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی اذعان داشت: قدم اول توکل بر خدا است و در قدم بعدی هر یک از افراد باید خود به تنهایی برای سالم زیستن اراده کرده، آگاهانه اقدام کنند.
اشدری با اشاره به سفارشات دین مبین اسلام و تاکیدات اهل بیت نسبت به رعایت شیوه صحیح مصرف غذا، یادآور شد: با تاسی به کتاب مبین قرآن کریم و اهل بیت و توجه به توصیه های محققین و پژوهشگران علوم تغذیه و طب سنتی می توان با تربیت خانواده ای سالم به جامعه ای سالم و پویا دست یافت.

همایش طب سنتی اسلامی در قزوین (10)

در ادامه پروفسور خیراندیش در خصوص ضرورت برگزاری همایشهای طب سنتی هم چنین پیرامون بیماریهای کلیوی و کبدی ، دلایل بروز بیماری و راهکارهای درمانی با استفاده از طب سنتی به ارائه توضیحات و مباحثی مفصل و جامع  پرداخت.
انتهای پیام/ 7003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان