۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ملت ایران در برابر عهدشکنی های دشمن کوتاه نخواهد آمد
کد خبر: ۳۰۷۹۰۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳ ساعت: ۱۵:۳۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح:

ملت ایران در برابر عهدشکنی های دشمن کوتاه نخواهد آمد

استاندار قزوین در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح استان گفت: ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها و عهدشکنی‌های دشمن،کوتاه نخواهد آمد.

ملت ایران در برابر عهدشکنی های دشمن کوتاه نخواهد آمد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین امروز(پنج شنبه) در مراسم صبحگاه مشترک که به مناسبت سوم خرداد در لشکر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، اظهارکرد: سالروز آزادی خرمشهر یک مناسبت پرافتخار است که نشان داد با ایمان به خداوند عده قلیلی می‌توانند بر عده کثیری غلبه کنند و شاهد تحقق وعده الهی باشند.

وی اضافه کرد: فتح خرمشهر برگ زرین دوران دفاع مقدس است که همه محاسبات دشمن را نقش برآب کرد و حماسه ای بزرگ را به ثبت رساند.

این مسئول تصریح کرد: دشمن محاسبه نکرده بود ملتی که توانسته رژیمی ستمشاهی را با دست خالی سرنگون کند قادر است به لطف الهی و هدایت امام خود و شجاعت رزمندگانی مخلص بساط آنها را نیز برچیند و در این جنگ علیرغم حمایت همه جانبه کشورهای استکباری ملتی غیور به پیروزی رسید و دشمنان را شکست داد.

وی یادآورشد: دشمن حمایت معنوی از رزمندگان ما را هم نادیده گرفته بود اما ملت ما بارها از این امدادهای غیبی بهره برد و به گفته امام راحل «خرمشهر را خدا آزاد کرد» تا این لطف الهی نصیب ملت سرافراز ما شود.

زاهدی بیان کرد: از نظر نظامی عملیات بیت المقدس باید به عنوان یک الگوی موفق نظامی در کتب جنگی ثبت و ضبط شده و به سربازان و فرماندهان نظامی آموزش داده شود.

وی گفت: حماسه آزادسازی خرمشهر به دنیا نشان داد با ایمان به خدا، وحدت و خودباوری و هدایت رهبری می‌توان کارهای نشدنی را ممکن کرد و امروز هم با همین عوامل می توانیم بر زیاده خواهی دشمنان غلبه کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: محاسبه غلط دشمن این بود که غرور دینی و ملی رزمندگان ما را نادیده گرفت و فکر نمی‌کرد، عهدشکنی صدام و پاره کردن قرارداد الجزایر موجب نابودی اش می‌شود؛ اما جهان دید که ایران اسلامی در مقابل مدرن ترین تجهیزات نظامی جهان ایستاد و به پیروزی رسید.

زاهدی گفت: امروز همان شرایط دیروز است و رئیس جمهور آمریکا که در یک حرکت قانون شکنانه، عهدشکنانه و غیر اخلاقی تعهد بین المللی را نادیده می‌گیرد، باید بداند مانند دوران دفاع مقدس با صلابت و ایستادگی همین مردم روبرو شده و شکست خواهد خورد.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری یادآورشد: دیشب در سخنان رهبری صلابت جمهوری اسلامی و ملت مقاوم را دنیا احساس کرد که ایران در برابر عهدشکنی و افزون طلبی‌ها ایستاده است و کوتاه نمی‌آید.

استاندار قزوین بیان کرد: ملت ایران همچون دوران دفاع مقدس راه امام، رهبری و استقامت وایستادگی را ادامه خواهد داد و دشمنان را به خاک مذلت خواهد نشاند.

استاندار قزوین گفت: در این دوره تاریخی بازهم دشمنان استکباری و در راس آن امریکا دچار اشتباه محاسباتی دیگری شده است و هنوز اقتدار ملت و نیروهای مسلح و هدیات رهبری را نادیده گرفته اما باید بداند خط مشی ما دفاع از انقلاب اسلامی و سرزمین ایران و حفظ ارزش‌هاست.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان