۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ملاحظه کاری‌ها عامل مشکلات در کشور است/ به بهانه دفاع از ارزش نباید نقدها را کنار گذاشت
کد خبر: ۳۰۷۹۰۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳ ساعت: ۱۴:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

ملاحظه کاری‌ها عامل مشکلات در کشور است/ به بهانه دفاع از ارزش نباید نقدها را کنار گذاشت

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: به بهانه دفاع از ارزش نباید نقدها را کنار گذاشت، ملاحظه کاری‌ها امروز عامل مشکلات و آسیب‌ها در کشور شده است خبرنگار انقلابی فقط از خدا می‌ترسد و از هیچ کس هراس ندارد.

ملاحظه کاری‌ها عامل مشکلات در کشور است/ به بهانه دفاع از ارزش نباید نقدها را کنار گذاشت
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه در ناحیه امام حسن(ع) که به همت بسیج رسانه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: امام علی(ع) فرمودند؛ خدا رحمت کند بنده ای که بداند از کجا آمده است و به کجا قصد سفر دارد.

وی افزود: انسان مومن باید موقعیت شناسی داشته باشد و شرایط خود را درک کند تا بتواند از فرصت‌های زندگی در دنیا به بهترین نحو بهره برداری داشته باشد.

این مسئول با بیان اینکه انسان نیازمند درک عظمت ماه رمضان است، ادامه داد: خداوند در ماه رمضان قصد دارد همه بندگانش را در یک اتمسفری قرار دهد که جلب محبت و کرامت او شوند.

وی ابراز کرد: یکی از القاب این ماه مبارک ضیافت الهی است و اساس مهمانی دادن و مهمانی گرفتن محبت است، به حدی محبت و رحمت و کرامت خداوند به بندگانش زیاد است که قابل درک نیست.

فاطمی نسب اذعان کرد: البته این دامنه محبت مخصوص بندگان خاص خدا نیست؛ بلکه همه بندگان گناهکار را دربرمی‌گیر، ماه رمضان فرصت بی نظیری است برای همه بندگان خدا که باید از این فضا بهره ببریم.

وی درباره رسالت خبرنگاری بیان کرد: به عنوان یک خبرنگار مسلمان و بسیجی در این بحران‌های سیاسی و جناحی چیست؟ سلاح قلم در دستان ماست که خدای متعال این رسالت را برعهده ما قرار داده است.

این کارشناس دینی اضافه کرد: اولین رسالت خبرنگارنی "حق محوری" است؛ اگر این روحیه در جامعه جاری شود به خصوص خبرنگارانی که در خط مقدم مبارزات اقتصادی و فرهنگی قرار دارند، می‌توان بستر عدل و قسط را فراهم کرد.

وی ادامه داد: "رحمت گستری" و "حُسن ظن" از دیگر رسالت‌های خبرنگاری است، نگاه پر از رحمت و محبت را باید نسبت بهم داشته باشیم اگر این ضعف وجود داشته باشد، نمی‌توان کار تاثیرگذار انجام داد.

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین تصریح کرد: جبهه مقابل در نگاه سیاسی اتحاد و انسجام زیادی باهم دارند؛ اما جبهه نیروهای انقلاب اسلامی در این حوزه ضعف دارد و این جبهه انقلاب اسلامی متشدد است و این زنگ خطر بزرگی برای ماست.

وی بیان کرد: انقلابی بودن فقط مخصوص جناح خاصی نیست، هرکس دل در گرو انقلاب اسلامی دارد و در جبهه سازی نیروهای اسلامی برای تحقق آرمان‌های انقلاب و امام راحل تلاش می‌کند، انقلابی است.

فاطمی نسب گفت: "طاغوت ستیزی" ویژگی دیگر خبرنگاری است، اگر خبرنگاری طاغوت ستیز باشد می‌تواند رسالت خود را به خوبی انجام دهد؛ این طاغوت از نفس خود ما شروع می‌شود تا شخصی که برخورد طاغوتی دارد، وظیفه ماست که در مقابل این روحیه طاغوتی بایستیم.

وی عنوان کرد: برخی با پوشش اسلام و انقلاب، به دنبال منافع خود هستند که نمادهای این مسئله بسیار زیاد است، در دفاع از ارزش‌ها به جز ملاحظات خدا و اسلامی نباید مسئله ای درنظر گرفت.

این مسئول اذعان کرد: به بهانه دفاع از ارزش نباید نقدها را کنار گذاشت، ملاحظه کاری‌ها امروز عامل مشکلات و آسیب‌ها در کشور شده است خبرنگار انقلابی فقط از خدا می‌ترسد و از هیچ کس هراس ندارد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان