۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین جریان‌سازی اصحاب رسانه برای برگزاری کنگره شهدای قزوین ضروری است
کد خبر: ۳۰۷۸۹۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳ ساعت: ۱۳:۲۸ ↗ لینک کوتاه

جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین:

جریان‌سازی اصحاب رسانه برای برگزاری کنگره شهدای قزوین ضروری است

جانشین فرماندهی سپاه استان قزوین گفت: با توجه به برگزاری این کنگره در تمامی استان‌ها، کنگره‌ ۳هزار شهید استان قزوین درمهرماه‌ سال ۹۷ را در پیش‌رو خواهیم داشت.

جریان‌سازی اصحاب رسانه برای برگزاری کنگره شهدای قزوین ضروری است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ سرهنگ عباس برزگر، جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در جلسه هم اندیشی اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شهید حسن پور که به همت بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون با تمام پول و ثروت و قدرتی که در راه نابودی اسلام استفاده شده، تلاش‌های دشمنان بی نتیجه مانده و تا به امروز اسلام پیروزی‌های چشمگیری در جهان داشته است.

وی با اشاره به انتقادهایی که نسبت به اقدامات اقتصادی سپاه وجود دارد؛ بیان کرد: در مجموعه سپاه استان قزوین به هیچ عنوان مشکل اقتصادی و مسئولی که مشکل اقتصادی داشته باشد، نداریم و اگر مسئولی جلسات مخفیانه برگزار می‌کند و وعده‌های پوچ می‌دهد، مرتبط با کل مجموعه سپاه نیست.

این مسئول با اشاره مشکلات به‌تعاونی مسکن بسیجیان گفت: این تعاونی توسط یک فرد بازنشسته اداره می‌شود و هیئت مدیره، مدیرعامل و بازرس دارد و مجموعه سپاه نیز از این تعاونی شاکی است و هرکس مشکلی دارد می‌تواند از آنها شکایت کند.

برزگر در خصوص برگزاری کنگره ملی شهدا در استان قزوین اذعان کرد: با توجه به برگزاری این کنگره در تمامی استان‌ها، کنگره‌ 3هزار شهید استان قزوین درمهرماه‌ سال ۹۷ را در پیش‌رو خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه رسانه در جامعه از اثرگذاری بالایی برخوردار است؛ ابراز کرد: با توجه‌ به اندک زمان باقی مانده از اصحاب رسانه خواهشمندیم در بخش جریان سازی، اطلاع رسانی و کلیه کارهای فرهنگی این برنامه ملی و استانی ما را یاری کنند.

جانشین راهبردی سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: با وجود افراد قدرتمند و پول دار و افرادی که اهل زر و تزویر هستند اگر اصحاب رسانه صداقت، شفافیت، صراحت و اخلاص سرلوحه کار قرار بگیرد ترسی وجود نخواهد داشت و همیشه پیروز خواهند بود.

این مسئول با بیان اینکه نباید افکار منفی را خودمان تلقین کرده و عقب نشینی کنیم؛ اذعان کرد: در تمام زمینه‌ها نباید کلی گویی وجود داشته باشد و فرد خطاکار نام برده شود تا در حق بقیه ظلمی صورت نگیرد.

برزگر در پایان تصریح کرد: تاکید کنم سپاه پاسداران جمهوری اسلامی هیچ سهمی در خیانت و بی توجهی به مردم ندارد.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان