۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تاثیر ماه رمضان بر فینال لیگ قهرمانان اروپا
کد خبر: ۳۰۷۸۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳ ساعت: ۱۲:۲ ↗ لینک کوتاه

ماه رمضان و فینال لیگ قهرمانان اروپا؛

تاثیر ماه رمضان بر فینال لیگ قهرمانان اروپا

فینال لیگ قهرمانان اروپا بین دو تیم رئال مادرید و لیورپول امسال در حالی در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد که چهار بازیکن مسلمان در ترکیب دو تیم حضور دارند.

تاثیر ماه رمضان بر فینال لیگ قهرمانان اروپا
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که روز شنبه بین رئال مادرید و لیورپول  در کی یف اوکراین برگزار خواهد شد،امسال با ماه مبارک رمضان مصادف شده و با توجه به حضور چهار بازیکن مسلمان در ترکیب دو تیم ، بخصوص محمد صلاح ستاره مصری در لیورپول،اکنون در رسانه های مختلف بحث تاثیر روزه بر این بازی مهم داغ است.


در ترکیب لیورپول بجز محمد صلاح، سادیو مانه و امره چان مسلمان هستند که از بازیکنان تاثیر گذار این تیم محسوب می شوند.در حالی که رئال مادرید فقط یک بازیکن مسلمان به نام اشرف حکیمی دارد که بازیکن اصلی نیست.
اکنون این سئوال مطرح است که ماه رمضان و روزه داری بر این بازیکنان مسلمان چه تاثیری خواهد داشت و آیا آنها در برنامه آماده سازی خود برای دیدار فینال تغییراتی ایجاد خواهند کرد؟
در این میان تمرکز اصلی رسانه ها بر روی صلاح مصری است.بازیکنی که در صعود لیورپول به فینال این رقابت ها نقش پر رنگی داشته و گل های حساسی را در اولین فصل حضورش در این تیم به ثمر رسانده است.
افطار به وقت کی یف نیم ساعت قبل از شروع دیدار فینال است و به نوشته ی روزنامه «المصری الیوم» صلاح که در تمام رقابت های این فصل 44 گل برای لیورپول زده است، گفته است قصد ندارد روزه خواری کند.
صلاح گفته است،روزه بر کار او تاثیر منفی نخواهد گذاشت و او به دنبال افزودن بر تعداد گلهایش است.
این به این معنی است که ستاره تیم ملی مصر با 18 ساعت روزه داری پا به میدان مهم دیدار فینال خواهد گذاشت.
صلاح پیشتر هم به رادیو مارکا گفته بود،وقتی ماه رمضان می رسد من بخاطر خدا می خورم و می نوشم این حداقل کاری است که می توانم انجام دهم.

گفتنی است،درخشش محمد صلاح باعث شده تا از او به عنوان نامزد دریافت توپ طلا نام برده شود و او در دیدار  برابر رئال مقابل یکی از رقیبان اصلی خود یعنی کریستیانو رونالدو بازی خواهد کرد.
انتهای پیام/1404

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان