۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین تدابیر ایران برای تغییر بازی پرسپولیس در شب تاسوعا/باز هم آزادی را حسینیه می کنیم!
کد خبر: ۳۰۷۸۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳ ساعت: ۱۱:۴۲ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان لیگ مطرح کرد؛

تدابیر ایران برای تغییر بازی پرسپولیس در شب تاسوعا/باز هم آزادی را حسینیه می کنیم!

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: اگر AFC با تغییر روز بازی تیم های پرسپولیس و الدحیل موافقت نکند بار دیگر آزادی را حسینیه ای یکصدهزار نفری می کنیم.

تدابیر ایران برای تغییر بازی پرسپولیس در شب تاسوعا/باز هم آزادی را حسینیه می کنیم!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، پس از برگزاری مراسم قرعه کشی مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیامشخص شد دیدار تیم های الدحیل و پرسپولیس در دور برگشت باید روز 27 شهریور برگزار شود. این روز مصادف است با شب تاسوعای حسینی و شهادت حضرت ابوالفضل(ع).

سعید فتاحی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با مشرق، در این باره که چه تدبیری برای تغییر احتمالی تاریخ برگزاری این مصاف اندیشیده شده است تصریح کرد: ما از آذرماه سال گذشته از این موضوع خبر داشتیم. در روزی که قرعه کشی ها و تاریخ برگزاری مسابقات مراحل گروهی تا فینال مشخص شدند. به همین دلیل همان زمان نامه ای برای AFCارسال کردیم و از مسئول کمیته مسابقات خواستیم که این تاریخ برای تیم های ایرانی تغییر کند. زمانی که حتی مطمئن نبودیم تیمی از کشورمان به این مرحله می رسد یا نه!

وی افزود: پس از مسجل شدن صعود استقلال و پرسپولیس به مرحله یک چهارم نهایی، همان روز بار دیگر نامه ای به AFC نوشتیم و از آنها خواستیم که این تاریخ را تغییر بدهند. این دومین نامه ما برای کنفدراسیون فوتبال آسیا بود. وقتی هم در مراسم قرعه کشی مشخص شد که پرسپولیس باید در شب تاسوعا میزبان الدحیل باشد بار دیگر نامه از قبل تنظیم شده مان را برای ای اف سی ارسال کردیم و حالا منتظر شنیدن پاسخ آنها هستیم.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: پیش از این AFC در برخی موارد با ما همکاری لازم را داشته و تعامل خوبی در این زمینه با هم  داریم ولی اگر شرایط به گونه ای باشد که نتواند تاریخ را تغییر دهد ما فکر دیگری می کنیم.

فتاحی گفت: مثل دیدار سال گذشته تیم ملی با کره جنوبی عمل می کنیم که در چنین شبی برگزار شد و هواداران تیم ملی با رعایت همه شرایط ایام شهادت سید الشهدا(ع) بازی را تماشا کردند.

فتاحی در پایان تأکید کرد: اگر امسال هم تاریخ بازی تغییر نکند بار دیگر استادیوم آزادی را مانند یک حسینیه بزرگ یکصدهزار نفری سیاه پوش سالار شهیدان می کنیم و ضمن عزاداری برای حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین(ع) مسابقه نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان را نیز برگزار خواهیم کرد.

ناگفته نماند؛ سازمان لیگ برای AFC نامه زده که این دیدار به جای سه شنبه 27 شهریور در تاریخ دوشنبه 26 شهریور برگزار شود؛ یعنی 24 ساعت زودتر.


انتهای پیام/1404

منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان