۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین امضای تفاهم‌نامه بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و خانه مطبوعات قزوین
کد خبر: ۳۰۷۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۳ ساعت: ۱۰:۵۵ ↗ لینک کوتاه

در راستای برنامه‌های فرهنگی-رسانه ای صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و خانه مطبوعات قزوین

در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی-رسانه ای تفاهم‌نامه همکاری بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و خانه مطبوعات قزوین امضا شد.

امضای تفاهم‌نامه بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و خانه مطبوعات قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین؛ با حضور حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین و محمدکریم کاظم پور رئیس خانه ی مطبوعات استان قزوین تفاهم نامه همکاری بین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین و خانه مطبوعات استان قزوین به امضا رسید.

در این تفاهم نامه آمده است:
📝با استعانت از فضل الهی و تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و با توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های گسترده طرفین و به منظور دستیابی به اهداف مشترک و ارتقای سطح تعامل سازنده بین دو نهاد فرهنگی و رسانه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری فی مابین شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین که در این تفاهم‌نامه «شورا» خوانده می‌شود به نمایندگی حجت الاسلام والمسلمین روح الله فاطمی نسب و از سوی دیگر خانه مطبوعات استان قزوین که در این تفاهم‌نامه «خانه» خوانده می‌شود به نمایندگی جناب آقای محمد کریم کاظم پور با موارد و محورهای ذیل منعقد می‌گردد:

ماده 1.اهداف:
1.بهره‌گیری بهینه از امکانات و ظرفیت های موجود در جهت پیشبرد زمینه‌های مورد توافق.

2.مشارکت در فراهم آوردن فرصت‌های مناسب رسانه ای برای ارتقاء سطح کیفی اطلاع‌رسانی هدفمند.

ماده 2. زمان اجرا:
این تفاهم‌نامه در زمان اجرا به مدت یک سال دارای اعتبار می‌باشد و پس از مدت همکاری در صورت لزوم با توافق طرفین قابل بررسی و تمدید است.

ماده 3. محورهای همکاری و تعامل:
1)از ظرفیت‌های حرفه‌ای خانه در استان و واحدهای زیرمجموعه های خانه جهت تولید محتوا در هفته‌نامه‌ها و منشورات ستاد‌های برگزاری نماز‌های جمعه استان استفاده گردد.
2)با عنایت به برگزاری مستمر همایش‌های آموزشی ائمه جمعه از سوی شورا، مناسب است از ظرفیت‌های آموزشی و تخصصی خانه در حوزه‌های اطلاع‌رسانی و فضای مجازی استفاده گردد.

3)معرفی خانه به عنوان عضو افتخاری ستادهای نماز جمعه استان.

4)حمایت و همکاری خانه در راه اندازی و فعال نمودن شورای رسانه نهاد امامت جمعه با هدف پشتیانی هر چه بیشتر جبهه رسانه‌های انقلابی استان قزوین.

5)عضویت یک خبرنگار فعال عضو خانه در ستاد نماز جمعه هر بخش جهت پوشش رسانه‌ای.

6)رصد و بررسی نقاط قوت و ضعف ستاد‌های اقامه نماز جمعه توسط خانه و انتقال به شورا.

7)استفاده از ظرفیت ائمه جمعه در برنامه‌های خانه.

8)برگزاری دوره روزنامه نگاری دینی توسط شورا

9)همکاری خانه و شورا در برگزاری جشنواره مطبوعات استان قزوین

تبصره:
الف) تعریف سرفصل‌ها و تبیین برنامه‌های اجرایی در جهت عملیاتی کردن محورهای مورد تفاهم می‌تواند توسط بخش‌های تخصصی، برنامه‌ای و ستادی هر دو نهاد، در قالب تفاهم‌نامه و قراردادهای مستقل انجام شود.

ب) کمیته‌ای متشکل از نماینده یا نمایندگان طرفین به منظور فراهم نمودن زمینه‌های عملیاتی شدن و پیگیری مفاد تفاهم‌نامه تشکیل خواهد شد.

ماده 4.
این تفاهم‌نامه در قالب 4 ماده و 9 بند و 2 تبصره در 2 نسخه که در حکم واحد است به امضای طرفین رسیده و از تاریخ امضا لازم الاجرا است.

«روح الله فاطمی نسب، مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین»

«محمدکریم کاظم پور، رئیس خانه مطبوعات استان قزوین»
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان