۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین پایانه‌های مسافربری به مبادی ورودی شهر منتقل می‌شود
کد خبر: ۳۰۷۷۳۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲ ساعت: ۱۳:۳۷ ↗ لینک کوتاه

معاون ترافیک شهرداری قزوین:

پایانه‌های مسافربری به مبادی ورودی شهر منتقل می‌شود

معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری قزوین گفت: در این راستا سعی داریم با برنامه ریزی مناسب و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، پایانه‌های مسافربری داخل شهر را به مبادی ورودی شهر انتقال دهیم.

پایانه‌های مسافربری به مبادی ورودی شهر منتقل می‌شود
وهاب میزانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: توسعه روزافزون شبکه معابر شهری و افزایش استفاده از خودروهای شخصی موجب شده خیابان‌ها نتواند پاسخگوی حجم خودروهای ورودی به شهر باشد.

وی افزود: به منظور رفع این معضل مجموعه مدیریت شهری باید اقدامات مطلوبی را در دستورکار قرار دهد تا شهروندان با کمترین مشکل روبرو شوند.

معاون ترافیک و حمل و نقل شهرداری قزوین اذعان کرد: در کنار ترویج فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، انتقال پایانه‌ها از مرکز شهر به مبادی ورودی شهر می‌تواند راهکار مناسبی برای کاهش حجم ترافیک ورودی به هسته مرکزی شهر باشد.

میزانی اذعان کرد: هم اکنون برخی از پایانه‌های مسافربری که وظیفه جابجایی مسافران از شهر قزوین به شهرهای اطراف را برعهده دارند، در داخل شهر مستقر است.

وی عنوان کرد: تردد خودروهای فعال در پایانه‌های مذکور در داخل شهر نقش مهمی در افزایش بار ترافیکی معابر ایفا می‌کند؛ بنابراین با انتقال پایانه‌ها به مبادی ورودی شهر می‌توان بخشی از مشکلات ترافیکی را برطرف کرد.

این مسئول بیان کرد: در این راستا سعی داریم با برنامه ریزی مناسب و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم، پایانه‌های مسافربری داخل شهر را به مبادی ورودی شهر انتقال دهیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: با توجه به اینکه جمعیت ساکن شهرهای اطراف قزوین به اندازه جمعیت شهر قزوین است در برخی از معابر مانند میادین ولیعصر و ۲۲ بهمن مشکل حاد ترافیکی داریم.

وی گفت: با انتقال پایانه‌ها به مبادی ورودی شهر می‌توان ترافیک معابر سطح شهر را بهتر ساماندهی کرد.

این مسئول یادآور شد: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل تسهیل در تردد شهروندان و تأمین رفاه حال آنان است که امیدواریم بتوانیم با اقدامات درخور شأن شهروندان رضایت خاطر آنان را جلب کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان