۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اردوی جهادی با مشارکت یگان ویژه ناجا برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۰۷۷۳۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲ ساعت: ۱۳:۲۷ ↗ لینک کوتاه

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین:

اردوی جهادی با مشارکت یگان ویژه ناجا برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از اعلام آمادگی یگان ویژه ناجا در اجرای ماموریت‌های مردم یاری و مردم‌داری بسیج سازندگی خبر داد.

اردوی جهادی با مشارکت یگان ویژه ناجا برگزار می‌شود
حمیدرضا اله بداشتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین  اظهار کرد: یگان ویژه نیروی انتظامی استان قزوین علاوه بر تلاش برای برقراری امنیت پایدار در استان قزوین، کمک به مردم یاری و مردم‌داری از طریق فعالیت‌های جهادی و سازندگی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: همانطور که امنیت مقدماتی ترین لازمه توسعه پایدار در کشور است، برای توسعه پایدار باید به دنبال محرومیت زدایی نیز بود و نیروی انتظامی نیز با درک این اصل مهم، در فعالیت‌های جهادی کمک می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی قزوین از اعلام آمادگی یگان ویژه ناجا در اجرای ماموریت‌های مردم یاری و مردم‌داری بسیج سازندگی خبر داد.

وی بیان کرد: این اقدام ستودنی یگان ویژه ناجا در راستای حفظ امنیت و افزایش امید مردم در مناطق محروم و عامل مهمی برای تقویت روحیه مردم در مناطق محروم است. 

این مسئول افزایش امید در مناطق محروم را یکی از اصلی ترین اهداف اجرای این طرح دانست و تاکید کرد: این حرکت نیروی انتظامی استان قزوین حرکتی قابل تقدیر است و امیدواریم بتوانیم با حمایت از اینگونه اقدامات، شاهد توسعه اقدامات جهادی دستگاه های دیگر در استان قزوین باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی در استان قزوین در پایان با اشاره به این حرکت تلاش برای محرومیت زدایی است و با مشارکت بسیج سازندگی اجرایی می‌شود، یادآور شد: بعد از ماه رمضان اردوی جهادی دیگری با مشارکت یگان ویژه ناجا برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان