۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آغاز توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی در قزوین
کد خبر: ۳۰۷۶۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲ ساعت: ۱۰:۶ ↗ لینک کوتاه

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خبر داد:

آغاز توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی در قزوین

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان از آغاز توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی همزمان با شروع ماه مبارک رمضان در قزوین خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰۰ سبد غذایی به مددجویان بهزیستی قزوین توزیع شده است.

آغاز توزیع سبد کالای مددجویان بهزیستی در قزوین
غفار رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین از اجرای طرح "ضیافت مهر" هم‌زمان با شروع ماه مبارک رمضان در قزوین خبر داد و اظهار کرد: همه ساله به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و به منظور تلاش در جهت ارتباط مستقیم، مستمر و پویا بین مسئولین و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی این طرح اجرا می‌شود.

وی افزود: آگاه‌سازی و اطلاع رسانی به مسئولین نسبت به نوع زندگی مددجویان و مشکلات موجود، رفع موانع پیش روی آنها، نهادینه کردن فرهنگ غنی مشارکت عمومی، جلب و جذب کمک‌های مادی و معنوی مسئولین از اهداف مهم پایه‌ریزی طرح ضیافت مهر است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: طرح ضیافت مهر در راستای شناساندن هرچه بیشتر عملکردها و سیاست‌گذاری‌های سازمان بهزیستی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به میزان مشارکت‌های مردمی در طرح ضیافت مهر بیان کرد: سال گذشته در مجموع 19 مورد افطاری به ارزش 459 میلیون و 500 هزار ریال برگزار شد و همچنین 1184 سبد غذایی به ارزش یک میلیارد و 192 میلیون و 400 هزار ریال در بین جامعه هدف توزیع شد.

اجرای طرح "شکرانه سلامت" در ماه مبارک رمضان
رمضانی با اشاره به انجام 83 مورد بازدید در قالب طرح ضیافت مهر سال گذشته عنوان کرد: میزان کمک‌های نقدی مردم در طرح ضیافت مهر سال گذشته 458 میلیون و 800 هزار ریال و میزان کمک‌های غیر نقدی نیز 590 میلیون و 130 هزار ریال بود.

وی در ادامه با اشاره به میزان مشارکت‌های مردمی در سال جاری در قالب طرح ضیافت مهر گفت: تا به امروز 300 مورد سبد غذایی به ارزش 300 میلیون ریال به مددجویان بهزیستی قزوین توزیع شده است و 35 مورد بازدید از منزل مددجویان انجام شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد: میزان کمک‌های نقدی مردم نیز تا به امروز در طرح ضیافت مهر 150 میلیون ریال و کمک‌های غیرنقدی نیز 35 میلیون ریال است.

این مسئول عنوان کرد: این اداره برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران و توزیع این کمک‌ها در ماه مبارک رمضان بین مددجویان و نیازمندان آمادگی دارد و بر این اساس شماره حساب 250492134532281، شماره کارت5029081015702620 و موبایل پیمنت# 1400009*4*733* برای دریافت کمک‌های نقدی مردمی قزوین اختصاص داده شده است.

وی در ادامه با اشاره به سایر طرح‌های بهزیستی در ماه مبارک رمضان گفت: طرح "همت عالی" (گلریزان) یکی دیگر از طرح‌هایی است که در جهت تامین بخشی از هزینه‌های مددجو با حضور تعدادی از خیرین محترم در مراکز بهزیستی گلریزان صورت می‌گیرد.

رمضانی عنوان کرد: طرح "شکرانه سلامت" ویژه حقوق بگیران یکی دیگر از طرح‌های بهزیستی است که در این طرح کارکنان ادارات از طریق اهداء 4 رقم آخر فیش حقوقی و یا رقم‌های دلخواه از طریق حوزه مالی مبالغ را جمع آوری و به حساب مشارکت‌های بهزیستی واریز می‌کنند.

وی با اشاره به اجرای طرح حامی بیان کرد: در این طرح فرزندان تحت پوشش در سنین متفاوت ( تولد تا 18 سالگی) توسط افراد خیرخواه، در زمینه‌های تحصیلی، درمانی، معیشتی و سایر موارد مورد حمایت قرار گرفته و ماهانه مبالغی به حساب آنان واریز می‌شود.

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی استان قزوین عنوان کرد: طرح جمع‌آوری زکات فطریه، طرح توزیع سبد غذایی و طرح افطاری ویژه مددجویان از دیگر طرح‌هایی است که در ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان