۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین نخستین رویداد "ایده پردازی بچه‌های مسجد" در قزوین برگزار می‌شود
کد خبر: ۳۰۷۶۵۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۲ ساعت: ۹:۱۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان:

نخستین رویداد "ایده پردازی بچه‌های مسجد" در قزوین برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین از برگزاری نخستین رویداد ایده پردازی بچه های مسجد ویژه فعالان مسجدی در این استان خبر داد.

نخستین رویداد "ایده پردازی بچه‌های مسجد" در قزوین برگزار می‌شود
حجت الاسلام علی رمضانی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که در سال جاری توسط ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در استان‌ها اجرایی می‌شود، رویداد ایده پردازی بچه‌های مسجد است.

وی ادامه داد: در این رویداد شرکت کنندگان، توانمندی‌های خود را در ایده پردازی، بیان ایده و انتقال آن به دیگران در محیطی دوستانه به نمایش می‌گذارند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اذعان کرد: به طوری که با مراجعه به سایت www.bachehayemasjed.ir و www.javananemasajed.ir ثبت نام کرده و ایده‌های خود را با موضوعات مسجد و کارآفرینی، مسجد و فضای مجازی، مسجد و تحولات اجتماعی (توسعه شادی و نشاط اجتماعی) ارائه می‌دهند.

وی اضافه کرد: ایده‌های ثبت شده در سایت از سوی تیم ارزیابی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

این مسئول بیان کرد: ایده‌های منتخب و حائز شرایط برای شرکت در مرحله بعد انتخاب می‌شوند و سپس صاحبان ایده‌های منتخب فیلمی سه دقیقه ای از طرح خود ضبط کرده و در صفحه اختصاصی سایت به آدرس www.bachehayemasjed.ir بارگذاری می‌کنند.

وی عنوان کرد: این فیلم‌ها توسط هیئت داوران بررسی شده و از هر استان سه ایده برگزیده شده و به مرحله کشوری این رویداد که مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود، راه می‌یابد.

رمضانی گفت: تمام کسانی که در زمینه‌های فرهنگی، هنری، آموزشی، اقتصادی و غیره برای مخاطبین خاص و عموم مردم برنامه ریزی و فعالیت دارند و به خصوص کسانی که ایده‌ها و تجربیات موفق در مسجد دارند، می‌توانند در این رویداد ایده پردازی شرکت کنند.

وی ابراز کرد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد تا 31 خرداد ماه فرصت دارند تا در سایت‌های ذکر شده نسبت به ثبت نام و ثبت ایده خود اقدام کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین با اشاره به اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد: آشنایی با ظرفیتهای عظیم کانونهای مساجد در پیشبرد اهداف نظام، شناسایی و حمایت از ایدههای موفق در موضوعات فرهنگی و هنری، معرفی ایده‌های اثرگذار به دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و کانون‌ها برای الگوسازی، پشتیبانی برای بسترسازی به منظور موفقیت ایده‌های بچه‌های مسجد و شورآفرینی در جامعه مخاطب از جمله اهداف برگزاری این رویداد است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه کارهای بزرگ از ایده پردازی آغاز می‌شود، امیدواریم با اجرای این رویداد شاهد ثبت ایده‌ها و تجربیات متعدد از سوی فعالان مسجدی باشیم و با استفاده از این ایده‌ها بتوانیم جریان سازی فرهنگی و رونق بیش از پیش مساجد را در جامعه اسلامی دنبال کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان