۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین آقای عراقچی! برای عبور از خطوط قرمز هم مأذون بودید؟!
کد خبر: ۳۰۷۵۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱ ساعت: ۱۲:۱ ↗ لینک کوتاه

پروژه جدید برای مقصر جلوه دادن رهبری وسپاه؛

آقای عراقچی! برای عبور از خطوط قرمز هم مأذون بودید؟!

اشاره و منظور این افراد این است که هرکاری که در مذاکرات انجام گرفته با نظری رهبری نظام بوده است! اما سؤالی که به ذهن خطور می‌کند و باید آنرا پرسید این است که آیا ظریف و عراقچی برای عبور از خطوط قرمز هم اجازه داشته‌اند؟

آقای عراقچی! برای عبور از خطوط قرمز هم مأذون بودید؟!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین   ،ایلنا گزارش داد: «عباس عراقچی»، از اعضای تیم مذاکره‌کننده دولت در قضیه برجام به تازگی در یک مصاحبه درخصوص مطالب منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه دولت خروج آمریکا از برجام را پیش‌بینی می‌کرد از این رو برای مذاکره با اروپایی‌ها از رهبر انقلاب اذن دریافت کرده است، اظهار داشت:

به‌طور کلی باید گفت دیپلمات‌ها بدون دستورالعمل هیچ کاری انجام نمی‌دهند و با توجه به اینکه مامور کشورشان محسوب می‌شوند در چارچوب دستوالعمل ذکر شده حرکت می‌کنند. 

خبرگزاری ایلنا همچنین برای تیتر این خبر از عبارت: «دیپلمات‌ها بدون دستورالعمل هیچ کاری انجام نمی‌دهند» استفاده کرده است!

*به غیر از عراقچی، سعید حجاریان نیز به تازگی در مصاحبه خود با روزنامه اعتماد از چیزی به نام «استیذان ظریف برای مذاکرات جدید با اروپا» صحبت کرده است. 

اشاره و منظور این افراد این است که هرکاری که در مذاکرات انجام گرفته با نظری رهبری نظام بوده است!
اما سؤالی که به ذهن خطور می‌کند و باید آنرا پرسید این است که آیا ظریف و عراقچی برای عبور از خطوط قرمز هم اجازه داشته‌اند؟

مسئله‌ای که صراحتاً مورد اشاره رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفت و معظم‌له از این گفتند که مذاکره‌کنندگان از برخی خطوط قرمز عبور کرده‌اند.

از طرف دیگر آیا کسی در ایران هست که نداند برجام، اتوپیا، اصرار و تمنّای رئیس‌جمهور روحانی بود نه راهبرد کلان نظام اسلامی...

اصرار کسانی در ستاد مشترک دولت و اصلاح‌طلبان برای ربط دادن برجام آقای روحانی به رهبری نظام پیش از این در کلام اشخاص دیگری نظیر منتجب‌نیا، ناطق نوری، تابش و غیره هم جلوه‌گر شده است. 




انتهای پیام/1404
منبع: مشرق

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان