۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۶۰ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت‌نام کردند/ اصلاحات دفترچه راهنما منتشر شد
کد خبر: ۳۰۷۵۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱ ساعت: ۱۱:۵۴ ↗ لینک کوتاه

توکلی :

۶۰ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت‌نام کردند/ اصلاحات دفترچه راهنما منتشر شد

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به مهلت ثبت‌نام برای آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ گفت: تاکنون ۶۰ هزار داوطلب برای شرکت در آزمون ثبت‌نام کردند.

۶۰ هزار نفر در آزمون کاردانی به کارشناسی ثبت‌نام کردند/ اصلاحات دفترچه راهنما منتشر شد
به گزارش سرویس دانشگاه  صبح قزوین ، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش بیان کرد: ثبت نام برای شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ از یکشنبه ۲۳ اردیبهشت آغاز شده است و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، متقاضیان تا پنجشنبه سوم خرداد ۹۷ فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

وی افزود: پذیرش در ۱۶ رشته از رشته‌های امتحانی کاردانی به کارشناسی با آزمون و پذیرش در ۴۹ کدرشته براساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) صورت خواهد پذیرفت.

توکلی خاطرنشان کرد: تا امروز اول خرداد ماه ۹۷ تعداد ۶۰ هزار و ۷۷۸ داوطلب در این دوره ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: کلیه متقاضیان، اعم از اینکه متقاضی پذیرش در رشته امتحانی با آزمون یا بدون آزمون هستند لازم است مطابق ضوابط دفترچه راهنما و با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در آزمون مذکور ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

توکلی یادآور شد: اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند می‌توانند به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. همچنین کسانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند تا سوم خرداد فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌نام منحصراً به‌صورت اینترنتی انجام می‌گیرد، داوطلبان باید به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال است، با مراجعه به سایت سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۷۰ هزار ریال (۲۷ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در آزمون، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: چنانچه داوطلبی علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی موسسات آموزش عالی غیر دولتی– غیرانتفاعی است، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۵۵ هزار ریال (۵ هزار و ۵۰۰ تومان) دیگر نیز برای دوره‌های مذکور اقدام کند.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه مقرر شده است در مراحل مختلف فرآیند این آزمون، خدماتی از طریق پیام کوتاه به داوطلبان ارائه شود، داوطلبانی که تمایل به استفاده از خدمات پیام کوتاه دارند، با انتخاب گزینه مربوط و پرداخت مبلغ ۵ هزار ریال (۵۰۰ تومان) به عنوان هزینه استفاده از خدمات پیام کوتاه، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ (برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در روز جمعه ۱۲ مرداد ۹۷ برگزار خواهد شد. داوطلبان لازم است از روز سه‌شنبه ۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۱۱ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.



انتهای پیام/1404

منبع: خبرگزاری دانشجو

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان