۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بازار پرندگان هرچه سریع‌تر از داخل شهر قزوین منتقل شود
کد خبر: ۳۰۷۴۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱ ساعت: ۹:۴۱ ↗ لینک کوتاه

معاون سیاسی استاندار قزوین:

بازار پرندگان هرچه سریع‌تر از داخل شهر قزوین منتقل شود

معاون سیاسی استانداری قزوین گفت: با هماهنگی شهرداری و مشارکت بخش خصوصی طرح انتقال بازار پرندگان از داخل شهر قزوین به خارج شهر با سرعت بیشتری عملیاتی شود.

بازار پرندگان هرچه سریع‌تر از داخل شهر قزوین منتقل شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جلسه ساماندهی بازار پرندگان قزوین با حضور معاون سیاسی استانداری قزوین، مدیرکل مدیریت بحران، مدیرکل دامپزشکی، سرپرست دفتر شهری، مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان و بخش خصوصی در استانداری برگزار شد.

علیرضا آشناگر، معاون سیاسی استاندار قزوین در این جلسه با بیان اهمیت توجه به مسائل زیست محیطی برای کاهش هزینه‌های تحمیلی به جامعه اظهار کرد: وجود مکانی در داخل شهر که کانون بیماری آنفلوانزای پرندگان است هیچ توجیهی ندارد و مهمترین وظیفه شهرداری انتقال سریع این مکان به فضایی مناسب است.

وی اضافه کرد: وقتی تاکید داریم که شهرداری به مسائل اجتماعی بیشتر توجه کند منظورمان چنین طرح‌هایی است که برای مردم مشکل ساز نشود و باید در این زمینه با جدیت بیشتری ورود کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین تصریح کرد: این که بخش خصوصی آمادگی دارد در تامین مکانی مناسب برای انتقال بازارپرندگان مشارکت کند کار ارزشمندی است و ما هم حمایت لازم را انجام می‌دهیم تا این کار صورت گیرد.

وی اذعان کرد: یکی از مشکلات ما در استان قزوین این است که از سرمایه گذار دعوت می‌کنیم اما در روند کار آنقدر مقررات سخت گیرانه داریم که متقاضی پیشمان می‌شود.

آشناگر یادآورشد: برای تعیین تکلیف مجتمع پیش بینی شده برای بازار پرندگان ابتدا موضوع در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح شده و توافق لازم برای نحوه همکاری شهرداری صورت گیرد و سپس با تعیین سه کارشناس رسمی دادگستری قیمت واحدها مشخص شود.

وی اضافه کرد: با تشکیل کمیته قیمت گذاری، قرنطینه و انتقال بسرعت برای اجرای این طرح اقدام شود.

در این جلسه مقرر شد شهرداری قزوین همکاری و تخفیف لازم را در بدهی مالکان مجتمع پیش بینی شده برای انتقال بازار پرندگان اعمال کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان