۰۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۲۹ چهارشنبه

صبح قزوین ذوالفقارنسب; بعد از جام جهانی واقعیت‌هایی را در مورد کی‌روش بیان می‌کنم
کد خبر: ۳۰۷۴۷۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۳/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ذوالفقارنسب; بعد از جام جهانی واقعیت‌هایی را در مورد کی‌روش بیان می‌کنم

مربی اسبق تیم ملی فوتبال گفت: درباره کارلوس کی‌روش واقعیت‌هایی وجود دارد که بعد از جام جهانی آنها را بیان خواهم کرد.

ذوالفقارنسب; بعد از جام جهانی واقعیت‌هایی را در مورد کی‌روش بیان می‌کنم

بیژن ذوالفقار نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد صحبت‌های کارلوس کی‌روش مبنی بر خط زدن سید جلال حسینی و وریا غفوری از فهرست تیم ملی گفت: کی‌روش فقط دنبال حواشی است. حرف‌هایی که بیان کرده به هیچ عنوان منطقی نیست، اینکه می‌گوید سید جلال حسینی سنش بالاست باید بگویم کی‌روش بهتر بود بعد از جام جهانی ۲۰۱۴ تکلیف سید جلال را مشخص می‌کرد. حسینی در تمام مسابقات دوستانه و رسمی تیم ملی حضور داشته است و اینگونه تصمیم‌گیری صحیح نیست.

وی افزود: در مورد وریا غفوری که می‌گوید باید در دفاع راست بازی می‌کرد نه هافبک راست باید بگویم غفوری بازیکنی چند پُسته است که این از ویژگی‌های مثبت این بازیکن است. اگر به غفوری بگویند درون دروازه هم بایست می‌ایستد بعد چگونه کی‌روش یک مهاجم مثل علی قلی‌زاده را به دفاع چپ می‌برد و می‌خواهد در تیم ملی به عنوان مدافع چپ از او استفاده کند اما وریا غفوری که در هافبک راست بازی کرده نمی‌تواند در پست دفاع راست بازی کند؟! من غفوری را کاملا می‌شناسم او همواره مطیع حرف سرمربی‌اش است اما این صحبت‌های کی‌روش توجیه‌هایی آماتورگونه است.

مربی اسبق تیم ملی در مورد خط خوردن حسین حسینی دروازه‌بان استقلال از تیم ملی و اینکه او بعد از رکوردشکنی در کلین شیت در استقلال نیمکت نشین شده، اظهار داشت: این دیگر سیاست باشگاه بوده که از چه بازیکنی درون دروازه استفاده کند. حسینی در این مدت همواره یکی از دروازه‌بان‌های آماده بوده است.  شما از سرمربی تیم ملی بپرسید که اشکان دژاگه چند ماه است که بازی نمی‌کند؟! او در ۵ ماه گذشته بازی نکرده است و به هیچ عنوان از آمادگی لازم برخوردار نیست سن دژاگه هم نسبت به سایر بازیکنان( به جز سیدجلال حسینی) بیشتر است. حرف‌های کی‌روش توجیه منطقی و عقلانی ندارد و توجیه‌ای فریبکارانه به نظر می‌رسد. 

ذوالفقارنسب با اشاره به شرایط حساس تیم ملی عنوان کرد: مسایلی وجود دارد که در حال حاضر ما ایرانی‌ها به آن پاسخ نمی‌دهیم و منتظریم جام جهانی برگزار شود و بعد از مسابقات جام جهانی یکسری واقعیت‌هاست که در مورد کی‌روش بیان خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان