۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین لرزه بر اندام قهرمان کاراته بانوان/ دیسک گردن افسانه را زمین‌گیر کرد
کد خبر: ۳۰۷۴۰۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

لرزه بر اندام قهرمان کاراته بانوان/ دیسک گردن افسانه را زمین‌گیر کرد

دارنده مدال برنز چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: متاسفانه به دلیل فشاری که دیسک گردنم به نخاع وارد کرده، دست چپم توانایی کاملی ندارد و سمت چپ بدنم به لرزه افتاده است.

لرزه بر اندام قهرمان کاراته بانوان/ دیسک گردن افسانه را زمین‌گیر کرد

مهسا افسانه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در پاسخ به این سؤال که گویا به دلیل مشکل دیسک گردن شما در حال حاضر قادر به تمرین کردن نیستید، گفت: بله، متأسفانه طی چند سال گذشته از ناحیه گردن درد شدیدی را داشته‌ام که متأسفانه این درها شدید شده و در حال حاضر دیسک گردنم به نخاع فشار آورده و به همین دلیل دست چپم توانایی کاملی ندارد و یک مقدار سمت چپ بدنم به لرزش افتاده است. متأسفانه دیسک گردن  رگ‌های عصبی دست چپم را به خاطر فشار روی نخاع درگیر کرده و حتی نمی‌توانم تمرین کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پزشکان راهکاری برای حل این مشکل ارائه کرده‌اند یا خیر،‌گفت: پزشکان اعلام کرده‌اند ابتدا باید تلاش کنم تا از طریق فیزیوتراپی و آب‌درمانی این مشکل حل شود و در صورتی که این مشکل حل نشد، دیسک گردنم جراحی شود. برای اتفاقی که در شرایط فعلی برایم رخ داده خیلی ناراحتم چون هفته آینده انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار می‌شود و با این حساب فرصت در انتخابی‌ها را از دست می‌دهم، هرچند پزشکان اعلام کرده‌اند تلاش می‌کنند شرایط من هرچه زودتر بهبود پیدا کند.

دارنده مدال برنز چهارمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: اگر انتخابی تیم ملی بعد از لیگ جهانی ترکیه برگزار شود، فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. با این تصمیم من نیز فرصت حضور در انتخابی‌ها را پیدا می‌کنم. متأسفانه سال گذشته در مسابقات سوپرلیگ به روی تاتامی رفتم که این اشتباه بزرگی بود. در همان مقطع یک درد شدیدی از ناحیه گردن داشتم و به مسئولان تیم هم اعلام کردم، اما به خاطر تمریناتی که داشتم به دیسک گردنم فشار آمده، پس از پایان لیگ برای حضور در لیگ جهانی کاراته وان اتریش تمرینات پرفشاری را انجام دادم و این فشارها باعث شد تا شدت درگیری دیسک گردنم با نخاع بیشتر شود.

افسانه در پایان صحبت‌های خود افزود: متأسفانه الان به خاطر فشار دیسک گردنم به روی نخاع شرایط خوبی ندارم و دست چپم قدرت حرکت را ندارد. پزشکان در تلاش‌اند هرچه زودتر این مشکل رفع شود. امیدوارم فدراسیون شرایطم را درک کند و در انتخابی تیم ملی به من فرصت بدهند.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان