۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین مغازه حليم پزي در قزوين دچار حریق شد+تصاویر
کد خبر: ۳۰۷۳۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳۱ ساعت: ۱۲:۳۸ ↗ لینک کوتاه

حوادث؛

مغازه حليم پزي در قزوين دچار حریق شد+تصاویر

افسر کشيک وقت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از تلاش آتش نشانان در عمليات اطفای حریق مغازه حليم پزي در خيابان بوعلی قزوين خبر داد.

مغازه حليم پزي در قزوين دچار حریق شد+تصاویر
محمد چگینی، در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در تماس مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در ساعت 23 و 33 دقيقه روز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه سال جاری از مشاهده دود و آتش سوزي در مغازه حليم پزي واقع در خیابان بوعلی قزوین – ابتدای چهار راه راهنمایی خبر داده شد.

وی افزود: با اطلاع از این حادثه بلافاصله 2 اکيپ عملياتي اطفاء حريق از ايستگاه‌هاي شماره 6 نواب و هفت شهید مفتح در کمتر از 3 دقيقه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند دود غليظي از داخل مغازه حليم پزي به بيرون خارج و شعله‌هاي آتش در حال گسترش و سرایت به اطراف است.

افسر کشيک وقت سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با اعلام سرعت عمل نيروهاي عملياتي در اين حادثه اذعان کرد: آتش نشانان اعزامي بلافاصله پس از رسيدن به محل با قطع جريان برق و گاز صحنه حادثه را ايمن سازي کرده و در ادامه با استفاده از دستگاه تنفسي و تجهيزات ويژه آتش نشاني خود را به کانون حريق رساندند و با حداقل خسارت ممکن، نسبت به خاموش کردن شعله‎هاي آتش از دیگ غذا پزی اقدام و از سرايت حريق به ساير قسمت ها و بروز خسارات بيشتر جلوگيري کردند.

این مسئول با توجه به فعاليت شبانه روزي برخي از مشاغل عرضه کننده محصولات غذايي در ايام ماه مبارک رمضان از صاحبان اين مشاغل درخواست کرد: با رعايت موارد ايمني نسبت به بازرسي اتصالات و نصب شيلنگ‌هاي گاز استاندارد و رعايت فاصله مناسب اجاق ها از يکديگر اقدام کنند و همواره یک دستگاه خاموش کننده مناسب را در محل کار و دسترس نگه دارند.

وی در پايان با اشاره به اینکه در جريان اين آتش سوزي به هيچ کس آسيبي نرسيد، افزود: آتش نشانان پس از ايمن سازي کامل محل نسبت به تخليه دود و تهويه فضاي داخلي مغازه با استفاده از دستگاه توربوفن اقدام کرده و با تحويل محل حادثه به مالک مأموريت خود را خاتمه دادند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان