۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین بروید و سربلندمان کنید!
کد خبر: ۳۰۷۳۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳۱ ساعت: ۱۰:۲۹ ↗ لینک کوتاه

رئیس جمهور خطاب به ملی پوشان؛

بروید و سربلندمان کنید!

روحانی: آن چیزی که مردم از شما می‌خواهند این است که همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام دهید و مطمئن باشید دعای خیر مردم نیز پشت سرتان خواهد بود.

بروید و سربلندمان کنید!
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین  به نقل از وزارت ورزش و جوانان؛حسن روحانی عصر دیروز در دیدار با ملی پوشان فوتبال گفت: بسیار خوشحالم که امروز در مراسم بدرقه تیم ملی از طرف مردم ایران حضور دارم. پیروزی همواره برای یک ملت شیرین و خوشحال کننده است. در ورزش هم برای ملت ایران خوشحال کننده است و فوتبال جایگاه ویژه‌ای دارد. شما که فوتبال را به عنوان ورزش خود انتخاب کردید این را دانستید که راه سختی در پیش است.
رئیس جمهوری در ادامه اظهار داشت: از همه عزیزانی که برای صعود به جام جهانی تلاش کردند به ویژه آقای کی روش تشکر می‌کنم. باعث خوشحالی است که در این دوره با اقتدار صعود کردیم. همه چیز به هماهنگی ما و استفاده از فرصت‌ها و توکل به خدا ارتباط دارد. قلب وقتی به خدا توکل می‌کند آرامش می‌گیرد. باید همه سعی خود را انجام بدهید بهترین نتیجه کسب شود و به خاطر آمادگی و آموزشی که تا به الان بوده اعتقاد داریم می‌توانیم خوش بدرخشیم.
روحانی تصریح کرد: باید طوری بازی کنیم که سربلند بیرون بیاییم حتی اگر پیروز زمین نباشیم. آن چیزی که مردم از شما می‌خواهند این است که همه تلاش خود را برای کسب موفقیت انجام دهید و مطمئن باشید دعای خیر مردم هم پشت سرتان خواهد بود. این بازی‌ها بسیار مهم است، چون میلیارد‌ها تماشاگر از سراسر جهان دارد. کشور ما همیشه نامش در جهان پرآوازه بوده و کشور ما کشور با عظمتی است. ما همیشه سعی کردیم خواسته‌های ورزشکاران برطرف شود. آقای سلطانی فر همواره پیگیر مشکلات ورزش کشور هستند. نباید نگاه کنیم در گروه سختی در جام جهانی قرار داریم، چون اتحاد بازیکنان مهم است و امیدوار هستیم که با دست پر برخواهید گشت.
در آیین بدرقه تیم ملی فوتبال ایران در حضور روحانی رئیس جمهور و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان از ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی، کروز به نمایندگی از کادر فنی و مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد، پژمان منتظری، رضا قوچان نژاد و علیرضا بیرانوند به نمایندگی از بازیکنان تجلیل شد. دکتر روحانی از تیم داوری ایران حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تجلیل کرد. علیرضا فعانی، سخندان و منصوری گروه داوری ایران در جام جهانی روسیه هستند.
 
در این دیدار که در آستانه عزیمت تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی روسیه صورت گرفت، پیراهن شماره 12 تیم ملی به رئیس جمهوری اهدا شد.
«مسعود سلطانی فر» وزیر ورزش و جوانان، «مهدی تاج» و «محمدرضا ساکت» رئیس و دبیرکل فدراسیون فوتبال، «کارلوس کی روش» سرمربی، «اوسیانو کروز» مربی تیم ملی ایران و تنی چند از ملی پوشان از حاضران در این مراسم بودند. 
مسعود شجاعی، احسان حاج صفی، اشکان دژاگه، کریم انصاری فرد، پژمان منتظری، رضا قوچان نژاد و علیرضا بیرانوند به نمایندگی از سایر بازیکنان تیم ملی از سوی رئیس جمهوری مورد تقدیر قرار گرفتند.
همچنین از کارلوس کی روش و تیم داوری کشورمان در جام جهانی 2018 در این مراسم تقدیر شد.
تیم ملی فوتبال ایران در گروه دوم جام جهانی 2018 روسیه با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال دیدار می کند.



انتهای پیام/1404

منبع: شبکه خبر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان