۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین ۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌ها قرار دارد
کد خبر: ۳۰۷۳۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳۱ ساعت: ۱۰:۲۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین:

۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌ها قرار دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: در مجموع ۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌های عامل قرار می‌گیرد از واحدهای مذکور، ۱۸ واحد تولیدی فعال بوده و مابقی غیر فعال و راکد هستند.

۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌ها قرار دارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حمیدرضا خانپور در دیدار با مدیر یکی از امور شعب بانک‌ها در دفتر شهرک‌های صنعتی قزوین اظهار کرد: در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در چارچوب اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید کالای ایرانی و نگاه ویژه به صنایع کوچک و متوسط طرح رونق کسب و کار مبنی بر تعیین و تکلیف واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد واحدهای صنعتی و تولیدی است.

وی افزود: در این راستا واحدهایی که به هر نحوی در جانشینی بانک‌های عامل قرار دارند شناسایی و با کمک دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌های عامل برای ایجاد رونق اقتصادی مجدد راه اندازی و به چرخه تولید بازمی‌گردند.

این مسئول از راه اندازی ۳۷ واحد صنعتی و تولیدی راکد از ابتدای سال ۱۳۹۶ تاکنون در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اذعان کرد: ۲۷ واحد تولیدی و صنعتی نیز در شرف جانشینی بانک‌های عامل هستند که در مجموع ۶۶ واحد صنعتی و تولیدی در تملک و در شرف تملک بانک‌های عامل قرار می‌گیرد از واحدهای مذکور، ۱۸ واحد تولیدی فعال بوده و مابقی غیر فعال و راکد هستند.

خانپور اجاره به شرط تملیک، گرفتن شریک تجاری، استهمال بدهی و بخشش جرائم را از مهمترین موضوعات و پیشنهادات مطرح شده برای تعیین و تکلیف این واحدهای تولیدی تحت تملک بانک‌ها عامل استان عنوان کرد.

وی در پایان خواستار همکاری مدیران اقتصادی و بانک‌ها برای بازگشت واحدها به سرمایه گذاران و فعال سازی واحدها شد.
انتهای پیام/2002 

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان