۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انهدام باند سارقان سيم و كابل در شهرستان البرز
کد خبر: ۳۰۷۲۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳۰ ساعت: ۱۴:۶ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامي شهرستان البرز خبرداد:

انهدام باند سارقان سيم و كابل در شهرستان البرز

️ فرمانده انتظامي شهرستان البرز از دستگيري باند ۴ نفره سارقان سيم و كابل و كشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد.

 انهدام باند سارقان سيم و كابل در شهرستان البرز
سرهنگ سهراب خسروي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی افزایش سرقت های سیم و کابل در سطح حوزه استحفاظی و ایجاد نارضایتی و ناامنی در بین اقشار مختلف جامعه و اداره برق، جلسات متعددی جهت بررسی سرقت‌ها در این یگان برگزار و کارگروه ویژه ای تشکیل و مسئله بطور ويژه مورد بررسي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز افزود: طي اقدامات اطلاعاتي و تعقيب و مراقبت و همچنين راه اندازي گشت‌هاي شبانه روزي نامحسوس، سرانجام مأموران پليس آگاهي شهرستان البرز به یک دستگاه خودروي پراید در شهر "محمدیه" مشکوک و خودرو را متوقف كردند.

وی اذعان کرد: در بازرسي از خودروي مذكور، تعدادي آلات و ادوات مربوط به سرقت سیم و کابل برق که در خودرو جاسازی شده بود کشف و متهمین دستگیر و به همراه خودرو به پليس آگاهي منتقل شدند.

خسروي بيان کرد: در بازجويي هاي تخصصي و فنی ماموران دايره مبارزه با سرقت پليس آگاهي شهرستان البرز، سارقان به 30 فقره سرقت سيم و كابل برق در نقاط مختلف شهرستان البرز اعتراف كه نهایتاً منجر به کشف اموال مسروقه به ارزش دو میلیارد ریال شد.

فرمانده انتظامي شهرستان البرز بیان كرد: متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي شدند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان