۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین اقشار انقلابی در مستند رادیویی «منادیان آزادی» معرفی می‌شوند
کد خبر: ۳۰۷۲۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۳۰ ساعت: ۱۳:۲۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان قزوین:

اقشار انقلابی در مستند رادیویی «منادیان آزادی» معرفی می‌شوند

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان قزوین گفت: رادیو قزوین اقشار و گروه های انقلابی استان را در مستند «منادیان آزادی» به مخاطبان معرفی می‌کند.

اقشار انقلابی در مستند رادیویی «منادیان آزادی» معرفی می‌شوند
ابوالفضل معصومی فر در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین اظهار کرد: مستند رادیویی «منادیان آزادی» با هدف تبیین نقش گروه‌ها و اقشار مختلف جامعه در پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی در رادیو قزوین تولید خواهد شد.

وی افزود: مستند «منادیان آزادی» به بررسی نقش «روحانیون»، «معلمان»، «دانشجویان»، «بانوان»، «بازاریان»، «کارگران» و «روستائیان» بعنوان قشرهای اثر گذار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز استان قزوین تصریح کرد: با توجه به تعمیق و گستردگی نهضت انقلاب اسلامی در فضای داخلی کشور بویژه در لایه‌های مختلف جامعه، تمامی اقشار و گروه‌های اجتماعی و فرهنگی که می‌توانستند در جریان سازی و تسریع روند پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی نقش داشته باشند؛ بعنوان گروه‌های فعال وارد صحنه شده و در عرصه های مختلف اتحاد و همبستگی انقلابیون و مبارزه با رژیم طاغوت را دنبال کردند.

وی اذعان کرد: در پی این روند نهضت انقلاب اسلامی در گستره‌ی وسیعی از اقشار و گروه‌های اجتماعی و فرهنگی به حرکت درآمد که در نهایت منجر به خیزش مردمی و قیام علنی علیه ظلم و طاغوت و پیروزی انقلاب شد؛ رادیو قزوین در مستند فاخر «منادیان آزادی» اقدامات و فعالیت‌های هریک از گروه‌های اجتماعی و فرهنگی فوق را بررسی و تبیین می‌کند.

این مسئول بیان کرد: مستند فاخر «منادیان آزادی» به تهیه کنندگی مرتضی نوری زاده در 7 قسمت 30 دقیقه ای در رادیو قزون تولید و پخش آن در نیمه دوم امسال همزمان با پخش برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شبکه‌ی استانی صدای مرکز قزوین آغازخواهد شد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان