۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین ۷ مورد اراضی تغییرکاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
کد خبر: ۳۰۶۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۵ ساعت: ۱۳:۵۴ ↗ لینک کوتاه

سرپرست مدیریت امور اراضی استان قزوین:

۷ مورد اراضی تغییرکاربری غیرمجاز قلع و قمع شد

سرپرست مدیریت امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: به منظور صیانت از اراضی ملی تعداد ۷ مورد حکم قطعی قلع و قمع بناهای غیر مجاز اراضی کشاورزی و باغ‌ها در قزوین اجرا شد.

۷ مورد  اراضی تغییرکاربری غیرمجاز قلع و قمع شد
پرویز عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اظهار کرد: در راستای انجام وظایف قانونی و به منظور حفظ وحراست از اراضی کشاورزی، زراعی و باغی به عنوان منابع ملی و حیاتی در تامین امنیت غذایی و در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تعداد هفت مورد رای قطعی قلع و قمع صادره از مراجع قضایی اجرا شد.

وی افزود: دیوارکشی و ساخت و ساز غیر مجاز از جمله این احکام است که با حضور نماینده محترم دادستان، همکاری و تعامل نیروی انتظامی و کارشناسان مربوطه و رئیس اداره امور اراضی شهرستان قزوین اجرا شد که به موجب آن اراضی تغییر کاربری یافته روستای میانچال تخریب و بیش از ۱۰ هزار متر مربع از اراضی اعاده به وضعیت سابق شد.

سرپرست مدیریت امور اراضی قزوین تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت تقاضا برای ساخت و ساز در اراضی کشاورزی به مراکز خدمات جهادکشاورزی مربوطه مراجعه کنند تا بر اساس ضوابط موجود اقدام لازم در خصوص صدور مجوز قانونی صورت گیرد.

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان