۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین ثبت رسمی کتاب تبارنامه اسب تروبرد در فدراسیون جهانی /ایران به عضویت دارای حق رای فدراسیون جهانی سوارکاری درآمد
کد خبر: ۳۰۶۴۲۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

ثبت رسمی کتاب تبارنامه اسب تروبرد در فدراسیون جهانی /ایران به عضویت دارای حق رای فدراسیون جهانی سوارکاری درآمد

در اجلاس فدراسیون جهانی اسبدوانی اولین کتاب تبارنامه اسب تروبرد ایران مورد تصویب قرار گرفت و همچنین ایران به عضویت دارای حق رای در فوراسیون جهانی اسبدوانی درآمد.

ثبت رسمی کتاب تبارنامه اسب تروبرد در فدراسیون جهانی /ایران به عضویت دارای حق رای فدراسیون جهانی سوارکاری درآمد

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، با پیگیریهای به عمل امده و تهیه تمامی اسناد و مدارک مورد نیاز  و با همکاری مالکین اسب‌های تروبرد در مجمع عمومی فدراسیون جهانی اسبدوانی دو پیروزی مهم پس از حضور فعالانه نماینده کشورمان و نمایش فیلم و گزارش مکتوب جامع و ارایه تمامی مستندات لازم  بدست آمد.

بر اساس اطلاعیه فدراسیون سوارکاری ؛ عضویت فدراسیون جمهوری اسلامی ایران  به عضویت دایم و با حق رای  به تصویب رسید و کتاب اول تبار نامه اسب تروبرد مورد قبول کمیته تبارنامه تروبرد قرار گرفت.

شاید نزدیک به بیش از بیست سال است که مالکین و علاقمندان اسبدوانی در پی کسب این موفقیت ها بودند و خوشبختانه  این مهم به نتیجه رسید.

بر این اساس حداکثر ظرف سه ماه آینده تمامی مسابقات اسبدوانی کشور با مقرارت جدید مورد تصویب برگزار خواهد شد  و در همین راستا امکان حضور اسبهای تروبرد در مسابقات سایر کشورها و بر اساس ریتینگ مسابقات ایران فراهم می‌گردد.

فدراسیون سوارکاری ایران از زمان حضور مسعود خلیلی با رایزنی های گسترده و حضور فعالانه در مجمع بین المللی بسیاری از مشکلات سوارکاری و اسبدوانی را برطرف کرده است و راه حضور سوارکاری ایران در میادین بین المللی را هموار کرده است .

انتهای پیام/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان