۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین کار آفرین نمونه کشور، کلاهبردار چهار هزار میلیارد تومانی
کد خبر: ۳۰۶۳۹ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

یکی از مالباختگان شرکت سایه گستر مطرح کرد

کار آفرین نمونه کشور، کلاهبردار چهار هزار میلیارد تومانی

یکی از مالباختگان شرکت سایه گستر زندگی ایرانیان از کلاهبرداری چهار هزار میلیارد تومانی کارآفرین برتر کشور خبر داد.

کار آفرین نمونه کشور، کلاهبردار چهار هزار میلیارد تومانی
به گزارش سرویس اقتصادی صبح قزوین، تاریخچه ورمی کمپوست در ایران به سال 1374 برمی گردد که برای اولین بار یک شرکت دامپروری اقدام به وارد کردن کرم خاکی ایزینیا فتیدا از کشور کانادا کرد ولی به دلیل وابستگی دولتی و پاره ای قوانین نتوانست در زمینه تولید و گسترش ورمی کمپوست موفقیتی به دست آورد.
تا سال 1390 ورمی کمپوست در ایران محجور واقع شده به گونه ای که از طرف دولت و کشاورزان با استقبال چشمگیری روبرو نشد ولی از سال 1390 تا کنون شاهد گسترش استفاده از ورمی کمپوست و تولید و پرورش آن در ایران بودیم.
شرکت تعاونی سایه گستران زندگی ایرانیان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ورمی کمپوست(کود آلی) است که مدیرعامل این شرکت نیز به عنوان یکی از کارآفرینان برتر در کشور مطرح شده بود.
download ولی الله انبارلویی نماینده شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان در قزوین، در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین در خصوص کلاهبرداری امیر شریفی اظهار داشت: مدیر شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان با شعار و امید ساختن جامعه ای بدون سرطان در راستای ساماندهی وضعیت کشاورزی با استفاده از کود ارگانیک و آلی کشاورزی بدون استفاده از کود شیمایی شروع به فعالیت کرد.
وی خاطر نشان کرد: یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده ورمی کمپوست با مدیریت امیر شریفی با تبلیغات گسترده شبکه‌های تلویزیونی توانست موفق به جلب اعتماد مردم و جذب تعداد بسیاری از سرمایه‌ گذاران شود.
سهم 2 میلیارد تومانی قزوینی ها از کلاهبرداری شرکت سایه گستر زندگی ایرانیان این مسئول بیان کرد: 120 نفر از اهالی قزوین در نمایندگی ما با سرمایه ای حدود 2 میلیارد تومان شرکت کردند.
وی با اشاره به اینکه حدود 500 میلیون تومان از کل سرمایه شرکت متعلق به خود و خانواده ام بوده، خاطرنشان کرد: مشتریان این شرکت نسبت به تولید و پرورش دو ماهه کرم خاکی تحت نظارت و پشتیبانی امیر شریفی اقدام و هر سبد محتوی ۱۲ کیلوگرم کود را با قیمت هر سبد ۲۴ هزار تومان از شرکت مذکور خریداری می کنند و شرکت نیز متعهد می شود در تاریخ خاتمه قرارداد هر سبد آماده بهره برداری را با قیمت ۳۰ هزار تومان از مشتریان خریداری کند.
download (1) نماینده شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان در قزوین ادامه داد: در پی مشخص نبودن فعالیت های این شرکت، تعدادی از مالباختگان خریدار کود ورمی کمپوست بعد از مراجعه به شرکت بزرگترین تولید کننده کود ورمی کومپوست با درب بسته این شرکت مواجه شدند.
انبارلویی با بیان اینکه مجوز خانگی فعالیت شرکت سایه گستران زندگی ایرانیان باطل شده بود، افزود: البته مشخص نیست کسی که مجوز فعالیت خانگی داشته و آن هم باطل شده، چگونه توانسته بود با افتتاح سه دفتر در محمد شهر کرج، اقدسیه و اسلامشهر با این حجم عظیم سرمایه گذاری به مدت سه سال فعالیت کند.
وی تصریح کرد: خیلی از مالباختگان به امید حمایت ارگان ها، نهاد ها و مسئولین سرشناس دولتی- کشوری- نظامی اطمینان، ایمان و تعهد کاری پیدا کردند.
این مالباخته با اشاره به اینکه مدیر شرکت سایه گستران زندگی هم اکنون در زندان اوین به سر می برد، ابراز امیدواری کرد: بعد از طی شدن مراحل قضایی سرمایه اصلی به مالباختگان برگردانده شود.
انتهای پیام/ 3003/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان