۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سال گذشته شاهد افزایش آمار طلاق در بخش اسفرورین بودیم
کد خبر: ۳۰۶۳۲۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۴ ساعت: ۱۱:۳۸ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه قضایی بخش اسفرورین:

سال گذشته شاهد افزایش آمار طلاق در بخش اسفرورین بودیم

رئیس حوزه قضایی بخش اسفرورین گفت: متاسفانه در بخش اسفرورین در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ افزایش طلاق را شاهد بودیم که لازم است مسئولان و خانواده‌ها این موضوع را جدی تر گرفته و با اقدامات فرهنگی و ارشادی مانع افزایش طلاق شوند.

سال گذشته شاهد افزایش آمار طلاق در بخش اسفرورین بودیم
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ جواد افشاری، رئیس حوزه قضایی بخش اسفرورین پیش از ظهر امروز(دوشنبه) در حاشیه بازدید رئیس کل دادگستری استان از دادگاه عمومی بخش اسفرورین اظهار کرد: با همراهی مردم فهیم اسفرورین و همدلی مسئولان در این بخش کاهش بسیاری از جرائم را شاهد هستیم.

وی افزود: با فرهنگ سازی، تلاش روحانیون و همکاران دستگاه قضایی بسیاری از جرایم خشن در این بخش از جمله نزاع‌های دسته جمعی و استفاده از سلاح‌های شکاری کاهش چشمگیری داشته است.

این مسئول بیان کرد: متاسفانه در بخش اسفرورین در سال 96 نسبت به سال 95 افزایش طلاق را شاهد بودیم که لازم است مسئولان و خانواده‌ها این موضوع را جدی تر گرفته و با اقدامات فرهنگی و ارشادی مانع افزایش طلاق شوند.

طلاق باید آخرین راه حل باشد
افشاری ابراز کرد: امروزه از طلاق به عنوان یک آسیب اجتماعی در جامعه نام برده می‌شود به همین خاطر در بسیاری از مشکلات خانوادگی نباید طلاق را یک راه حل دانست؛ بلکه خانواده باید تلاش کنند با ارشاد زوجین را به سمت حل مشکلات سوق دهند و طلاق را آخرین راه حل بدانند.

وی نقش مردم را در کاهش جرائم بسیار موثر دانست و تصریح کرد: مردم نباید نسبت به وقوع جرائم و بروز آسیب‌های اجتماعی بی تفاوت باشند؛ زیرا در این صورت زمینه ارتکاب بسیاری از جرائم عمومی فراهم می‌شود.

رئیس حوزه قضایی بخش اسفرورین بیان کرد: ارائه خدمات در دستگاه قضایی بسیار گسترده است به همین خاطر مقابله و کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی تنها وظیفه دستگاه قضایی نیست و همه سازمان‌ها، نهادها و مردم در زمینه پیشگیری از وقوع جرم باید به میدان بیایند.

وی در پایان گفت: با همه مشکلات دستگاه قضایی تمام تلاش خود را در جهت احقاق حق و تحقق عدالت در جامعه به کار خواهد گرفت و در این مسیر در جهت برقرای امنیت عمومی در جامعه که از وظایف اصلی دستگاه قضایی است با متخلفان و هنجار شکنان بدون هیچ اغماضی برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان