۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دفتر آستان قدس رضوی در سازمان نظام مهندسی قزوین افتتاح شد
کد خبر: ۳۰۶۳۲۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۴ ساعت: ۱۱:۲ ↗ لینک کوتاه

با حضور مسئولان استان قزوین؛

دفتر آستان قدس رضوی در سازمان نظام مهندسی قزوین افتتاح شد

با حضور مسئولان استان قزوین دفتر آستان قدس رضوی در دفتر ریاست نظام مهندسی قزوین افتتاح شد.

دفتر آستان قدس رضوی در سازمان نظام مهندسی قزوین افتتاح شد
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ با حضور داود محمدی، نماینده مردم قزوین در مجلس و حجت الاسلام قابل رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین و مسئولان سازمان نظام مهندسی دفتر آستان قدس رضوی در دفتر ریاست نظام مهندسی قزوین افتتاح شد.

داود محمدی در این جلسه اظهار کرد: آستان قدس رضوی با یک شیوه و روش خوبی به یاری محرومان در قالب خادمی امام رضا(ع) در تمام زمینه‌ها آمده است، مخصوصا کسانی که چشم‌هایشان از دیدار ضریح امام رضا (ع) محروم مانده است.

وی افزود: آستان قدس رضوی تاکنون توانسته گام‌های بسیار بزرگی در جهت خدمت به مستمندان، نیازمندان، بیماران و حتی محرومیت زدایی از روستائیان و خصوصا رویکرد جدید کارآفرینی بردارد.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس ابراز کرد: نظام مهندسی می‌تواند کمک موثری به آستان قدس کند؛ زیرا در هر جایی که بخواهد خدمت رسانی کند از جمله آب رسانی، احداث مسجد، منازل برای مستمندان، آب رسانی، حوزه آب و برق و گاز و هر چیز عام المنفعه‌ای، به نوعی به شما ارتباط پیدا می‌کند.

وی گفت: امیدواریم که سازمان نظام مهندسی با ظرفیت عظیمی که دارد تحرک مخصوصی در استان به واسطه خادمیاری که مدال افتخاری برای همه ما است، ایجاد کند و خادمیاری در سینه نظام مهندسی درخشندگی بیشتری داشته باشد و تمام استان ما از خدمات ویژه شما به عنوان خادم امام رضا(ع) بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان