۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین پيش نويس تعرفه جديد کرايه تاکسي به شوراي شهر ارائه شد
کد خبر: ۳۰۶۱۴۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۷/۲/۲۳ ساعت: ۱۲:۴۰ ↗ لینک کوتاه

مديرعامل تاکسيراني قزوين خبر داد:

پيش نويس تعرفه جديد کرايه تاکسي به شوراي شهر ارائه شد

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين گفت: تمام خودروهاي فعال در شبکه تاکسي بي‌سيم ۱۳۳ سازمان تاکسيراني به دستگاه بي‌سيم مجهز شدند.

پيش نويس تعرفه جديد کرايه تاکسي به شوراي شهر ارائه شد
عبدالعلي دربندي زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: شبکه تاکسي بيسيم 133 يکي از زيرمجموعه‌هاي سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين است که به صورت شبانه روزي به شهروندان خدمات ارائه مي دهد.

وي افزود: در سال‌هاي اخير، اين شبکه با بهره گيري از خودروهاي لوکس و مدل بالا مانند آريو و سمند سعي کرده خدمات خود را از طريق خودروهاي مجهزتر به شهروندان ارائه دهد تا رضايت خاطر آنان را بيش از پيش جلب کند.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: يکي از تجهيزات شبکه تاکسي بيسيم 133، بيسيم است که به عنوان پل ارتباطي بين اپراتور و تاکسيرانان شبکه تاکسي بيسيم 133 مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

دربندي زاده گفت: استفاده از بيسيم موجب مي‌شود برقراري ارتباط بين تاکسيرانان اين شبکه و اپراتورها تسهيل شده و از اين طريق، سرعت عمل تاکسيرانان در جابجايي مسافران افزايش يابد که اين امر ضمن افزايش رضايتمندي مسافران، کاهش آلودگي هوا و کاهش مصرف سوخت را به همراه دارد.

وي با اشاره به اينکه هم اکنون تمام تاکسيرانان شبکه تاکسي بي‌‎سيم 133 به دستگاه بيسيم مجهز هستند، بيان کرد: با توجه به اينکه تمام تاکسيرانان فعال در شبکه تاکسي بيسيم 133 مجهز به بيسيم نبودند، با تأمين اعتبار مورد نياز براي تمام اين تاکسيرانان بيسيم تهيه گرديد تا مشکلي در برقراري ارتباط با اپراتورها نداشته باشند.

مديرعاملسازمان تاکسيراني شهرداري قزوين يادآور شد: اکنون شبکه تاکسي بيسيم 133 سازمان تاکسيراني با در اختيار داشتن 8 اپراتور و 190 تاکسيران به صورت شبانه روزي آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

پيش نويس تعرفه جديد کرايه تاکسي به شوراي شهر ارائه شد
دربندي زاده اذعان کرد: يکي از دستور کارهاي مهم سازمان تاکسيراني در ابتداي هر سال، ارائه پيش نويس تعرفه جديد کرايه تاکسي به شوراي اسلامي شهر است تا با بررسي در صحن شورا، نرخ کرايه تاکسي افزايش يابد.

مديرعامل سازمان تاکسيراني شهرداري قزوين تصريح کرد: با توجه به افزايش هزينه‌ها در هنگام فرا رسيدن سال نو، هر ساله دولت حقوق و دستمزد کارگران را مبالغي افزايش مي‌دهد تا کمکي براي معاش آنان باشد؛ بر همين اساس، ما نيز متناسب با افزايش هزينه‌هاي زندگي و تورم موجود، پيش نويس افزايش کرايه تاکسي را با امضاي شهردار به شوراي شهر ارائه کرديم تا کمکي براي معاش رانندگان زحمتکش تاکسي باشد.

وي بيان کرد: در اين پيش نويس، سعي بر اين بوده است تا افزايش نرخ کرايه تاکسي براي سال جديد منطقي و منصفانه باشد تا مردم تمايل بيشتري براي استفاده از تاکسي در ترددهاي درون شهري داشته باشند.

این مسئول يادآور شد: پس از اصلاح نرخ کرايه تاکسي براي سال جاري، نرخ نامه جديد به صورت رسمي از سوي شوراي اسلامي شهر قزوين به سازمان تاکسيراني ابلاغ شده و به شهروندان و تاکسيرانان اعلام مي شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان